Kaubandusstrateeg: Tarbimine kahjustab juba tervist

Tero Helenius
Tero Helenius

Soome kaubandusstrateeg, visionäär ja koolitaja Tero Helenius rääkis Kaubanduse Aastakongressil oma ettekandes, et 53% klientidest huvitab ainult see, kuidas müük tema jaoks isiklikult toimub ja 47% huvitab, mida te müüte.

„Pole vahet, mis on kaubanduse tulevik, loeb ainult see, mis teie konkreetne lahendus klientide probleemile saab olema,“ rääkis Helenius.

„Ostja käitumise mõistmiseks ei ole piisav vaid isikustamine, vaid ka asjakohasus või temaatilisus õigel hetkel. Kaupmees peab ära tundma ka õige hetke ehk konteksti. Mis töötas eelmisel korral, ei pruugi tingimata töötada järgmisel korral sama ostjaga,“ toonitas Helenius ja lisas, et inimesed on üle küllastatud kohutavast hulgast toodetest ja nende kirjeldustest oma inforuumis.  "Neil tuleb söögi alla ja söögi peale tarbida. See kahjustab nende vaimset tervist juba."

Loe, mida Helenius arvab kaubanduse lähitulevikust ehk 3-5aastase perioodi globaalsetest trendidest ja uutest kaubanduskontseptsioonidest Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee SIIT

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

Teabevara