Just need on peamised põhjused, miks klient ostu pooleli jätab

Hando Sinisalu
Hando Sinisalu räägib lahendusest, kuidas kliendid oma ostu lõpuni viiksid

E-poed on hädas poolelijäänud ostukorvidega, mille üheks põhjuseks on vilets kliendikogemus. Veebimajutus.ee blogi refereerib huvitavat materjali: uuringu- ja konsultatsioonifirma Invesp andmetel jätab e-poodides 65 ostjat 110st oma ostukorvi lõpetamata ega osta midagi.

Vastavalt uuringu tulemustele on need põhjused järgmised:

44% peab transpordikulu liiga kõrgeks. Lahendus: kui vähegi võimalik, proovi hinna sisse ka transpordikulu ära peita ja paku tasuta kojuvedu).

41% pole veel valmis ostma. Võib-olla aitab kliendile meeldetuletuskirja saatmine, kui ost jäi pooleli? Äkki peaks üle vaatama ka ostuprotsessi, ega seal midagi liiga keerulist pole?

24% plaanis oma ostud salvestada, et hiljem tagasi tulla. Et see meelest ei läheks, sobib saata meeldetuletuskiri pooleli jäänud ostu kohta.

22% väidab, et nemad ei teadnud, et hinnale lisandub veel midagi, näiteks transpordikulu. Vaata, et veebis oleks alati igal pool selgelt kirjas, mis hinnad lisanduvad.

14% ei ostnud, kuna nad ei tahtnud end kasutajaks registreerida. Selleks, et nii suurt hulka ostjaid mitte kaotada, tee e-poele ka registreerimata külalisena ostmise võimalus.

12% lahkus, kuna küsiti liiga palju andmeid. Küsi ainult hädavajalikku, ära kiusa kasutajat pikkade ankeetidega.

11% jättis pooleli, kuna ostu vormistamiseni oli liiga keeruline tee. Lahendus – tee ostuprotsess lühemaks ja selgemaks.

Ka Eesti e-poed seisavad silmitsi sarnaste väljakutsetega: vilets veebileht on üks peamisi e-ostlemist takistavaid tegureid.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

RICKMAN TRADE otsib EESTI TURU MÜÜGIJUHTI

Ariko Reserv OÜ

30. november 2018

Tule ja ole TNT MÜÜGIHÄÄL

Manpower OÜ

22. november 2018

Teabevara