Pipedrive´i jaoks on teenindustiim puhas kuld

Martin Kõiva
Martin Kõiva

Neli aastat Pipedrive‘i klienditoe- ja müügijuhina töötanud Martin Kõiva ütles start-up ettevõtteid ühendava Level11 blogis, et
nemad käsitlesid teenindustiimi kui puhast kulda – väärtuslikku müügi- ja turunduskanalit

Level11 blogis jagab Martin Kõiva kahte väärtuslikku õppetundi ja soovitab pöörata erilist tähelepanu personali valikule:

Nende klientide, kes olid meie inimestega rohkem kontaktis, kõikvõimalikud mõõdetavad näitajad olid paremad. Nad ostsid rohkem ning nende rahulolu oli kõrgem võrreldes nendega, kes ei olnud kokkupuutes klienditeenindajatega.

Klienditeenindajal tuleb leida lahendus, mitte leida vastuseid. Vastus ei aita klienti. Kui klient saab äärmiselt viisaka ja lihvitud vastuse, mis tema probleemi ei lahenda, siis selle väärtus on oluliselt väiksem kui see, kui talle jagatakse kiiresti link, millele klikkides saab ta oma probleemile lahenduse. Ei tohi saata valmis kirjutatud vastuseid, vaid proovida asetada end kliendi kingadesse. See võib teinekord tähendada ka seda, et soovitad hoopis pöörduda konkurendi poole. Seda ei tohi karta.

Lisaks keskenduti Piperive’i klienditeeninduse ja müügitiimi puhul tiimi kvaliteeti ja värbamisse. Nelja aasta jooksul palgati ligi 70 uut inimest. Värbamisprotsess tähendab selles ettevõttes vähemalt viite intervjuud, sh tunnine intervjuu tiimiga, millega inimene liitub ja üks firma tegevjuhiga. Firma tegevjuht teeb ka täna, mil Pipedrive’is töötab 450 inimest, selle ühe intervjuu iga värvatavaga. “Head inimesed on kõige alus,” ütleb Martin Kõiva.

Loe pikemalt SIIT

Osale arutelus

  • bestales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Tule ja ole TNT MÜÜGIHÄÄL

Manpower OÜ

22. november 2018

RICKMAN TRADE otsib EESTI TURU MÜÜGIJUHTI

Ariko Reserv OÜ

30. november 2018

Teabevara