Kas müügis saab trikitada?

Müügiminutites on külas Mart Reinson
Müügiminutites räägib StreleEE müügijuht Mart Reinson

Tööstuse ja tootmise maailmas väga pika kogemusega StreleEE müügijuht Mart Reinson ütleb, et hea kliendisuhe on konkurentsieelis, eriti B2B müügis.

Kord küsis klient Mardilt nõu olukorras, kus 25 000 eurose tellimuse eri pakkumiste hinnavahe oli 50 eurot. „Minu soovitus talle oli, et osta selle pakkuja käest, kelle müügiesindajaga tundub olevat kõige parem klapp.“ Müügiesindaja esindab ka firma suhtumist, millist teenust sealt oodata. Milline on nende korrektsus, täpsus.

Selleks, et täita kliendi ootusi on vaja aru saada, mida ta ootab. Enne pakkumise tegemist on küsimuste kaudu vaja selgeks saada kaks asja:

Kas minu toode saab kliendile üldse kasulik olla?

Mis on minu sisenemise võimalus ehk millist probleemi ei ole konkureerivad pakkumised suutnud lahendada?

B2B äris tehakse tehinguid isiksuste vahel, ütleb Reinson.

Kuula Äripäeva raadio Müügiminutite intervjuud B2B äris tegutseva müügijuhi Mart Reinsoniga. Müügiminutite saatejuht on müügikoolitaja Urmas Kamdron. Müügiminutid aitab eetrisse SpeakSmart.

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib ELUKINDLUSTUSE JA INVESTEERIMISE NÕUSTAJAT

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

23. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019

Teabevara