Müügiminutid: Tuleviku äris pole müügioskused esmatähtsad

Urmas Kamdro Katriin Jüriskan
Müügiminutites on Urmas Kamdroni külaliseks Katriin Jüriska

Kas iga müügiorganisatsioon peaks täna mõtlema oma suurema rolli üle ühiskonnas? Kas müük sotsiaalses ettevõtluses on erinev? Mis paneb müüja silma särama? Müügiminutite külaline on MTÜ Uuskasutuskeskuse juht Katriin Jüriska

Katriin ütleb, et kui teha tavalist äri, siis on see sageli enesekeskne või heal juhul kliendigrupi keskne, vastutustundlikus äris aga ühiskonna või kogu maailma keskne. Nende äris on müüjatele oluline töö sisu.

Katriini soovitused müügiinimesele:

Mis iganes tööd sa teed, siis see tunne, millega tööd teed, paistab välja;

See, kuidas suhtud oma töösse teeb sinust hea klienditeenindaja või müügiinimese;

Kui see nii pole, siis see on kõige olulisem takistus, mis ei lase sul edukas olla;

Oskused pole esmatähtsad.

„Olen enda eesmärgiks võtnud, et kui puutun kokku meie klienditeenindajatega, siis annan neile positiivsust. Kui ma ei suuda seda hetkel teha, siis ma ei lähe nende juurde,“ räägib Katriin.
Vastutustundlikus äri ajamisel tõstab organisatsiooni müügivõimet.
„Kui vaatan Z-generatsiooni, kes sisenevad täna tööjõuturule, siis nemad vaatavad hoopis teisi asju, kui tänased 30-40 aastased. Kas töö on mõtestatud? Kui seda pakud, siis saad head töötajad."
Täiesti viimane aeg on ettevõtjatel selle peale mõelda. Igas ettevõttes on võimalik see üles leida, oleneb vaatenurgast.

Müügiminutites on Urms Kamdronil külas Uuskasutuskeskuse juht Katriin Jüriska. Kuula intervjuuud!

 

Müügiminutid aitab eetrisse SpeakSmart

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara