Almondi Esco • 10. veebruar 2015
Jaga lugu:

Kuidas meie mees Hollywoodis jalga ukse vahele topib ehk Murtud unistuste linn vol 1.

Olen täheldanud, et kui pakkumine, millest oled kaks korda keeldunud tuleb tagasi ka kolmas kord, kasvab tehingu realiseerumise tõenäosus oluliselt. Vähemasti käesolev blogi tõestas seda minu puhul taaskordselt.

Nädala eest Los Angelesse jõudes ei kuulunud kindlasti mu plaanide hulka oma tõenäolise läbikukkumise avalik jagamine. Ent siin see on.

Aga enne, kui ma selgitan miks läbikukkumine tõenäoline on, kiire legend minu kohta.

Nimi: Almondi Esco; V anus: 29; Firma: Imepilt OÜ; Amet: ristmeedia produtsent; Asukoht: Los Angeles; Aeg: 45 päeva.

Eesmärk: networking, networking, networking.

Nojah. Kui eesmärkidest juba rääkida, on networking alati hea valik, sest sellega on raske totaalselt puusse panna. Isegi kui sa kohaliku bussijuhiga numbreid vahetad oled juba võitnud. Kui aga tahta kontaktidele pookida külge strateegiline mõõde, mis päädiks võimalusega hüüda "Hey Mom, I've made it!", on lugu hoopis keerulisem. Sedavõrd keerulisem, et Los Angeles kannab auga nime "Murtud unistuste linn".

Viimastel aastatel olen täheldanud, et tõenäosus on ainus jumal, keda kummardada tasub, sest ta ei vea sind eales alt. Vähemasti minu silmis tõmbab just tema mänguplatsile piirid, mis aitavad ühel avantüristil kõige täpsemini määrata nii oma positsiooni tugevust kui ka võimalust sellelt positsioonilt värav skoorida. Ja analüüsides seda mänguväljakut, mis mu ümber on, oleks kaunis naiivne oletada, et 45 päeva pärast seda kui ma oma kolme veebiseriaali, kahe sitcom'i ja ühe äpiga LAX'is maandusin, lahkun ma siit Tom Cruise eralennukis koos Johnny Depp'i ja hunniku rahaga.

Seda öeldes, ei tulnud ma siia kindlasti feilima. Vastupidi. Eesmärk on ikka võit. Lihtsalt mitte see võit, mis paistab läbi roosade prillide, vaid strateegiline võit, mis võiks ühel päeval saada päriselt selleks, mis paistab läbi roosade prillide. Ja kui juhtub olema huvilisi, siis järgneva

kuue nädala jooksul püüan võimalikult täpselt ja ausalt jutustada loo, kuidas üks Ida-­Euroopa mittekeegi katsub ajada juuri kõrbelinnas nimega LA, kus vett jagub vaid vähestele.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt