27 oktoober 2014

CM: Microsoft kolib müügitöö pilve

Alates 15. oktoobrist on Eesti turul kättesaadav uus kliendisuhete haldusprogramm – Microsoft Dynamics CRM Online. Pilvepõhine ärirakendus hõlbustab ettevõtte müügipersonali, klienditeeninduse ja turundusvaldkonna tööd.

Dynamics CRM Online sobib eelkõige kiiresti kasvavatele ettevõtetele, kes soovivad uue toote kasutusele võtta kiirelt ja kohe praegu. Samas on CRM kui töövahend vajalik kõikidele ettevõtetele, kellel on ärikliente ja kes soovivad süstemaatiliselt hallata müügiprojekte ning klientide andmeid.

• Paindlikus vähese alginvesteeringu juures

Dynamics CRM Online võimaldab ettevõttel kiiresti kasutusele võtta professionaalseks müügitööks ja –juhtimiseks vältimatud tööriistad ning seda ilma pikaajalise ja mahuka investeeringuta riistvarasse ning juurutustöösse. Andmemahtude hulk võib aja jooksul ettevõttes kasvada kui ka väheneda. CRM Online võimaldab sellele vajadusele paindlikult reageerida: kui ettevõte kasvab ja sellega koos suureneb klientide hulk, siis on juurutatud lahendus hõlpsasti kohandatav ning klienditeeninduse kui ka turunduskampaaniate planeerimise võimalused pakuvad ettevõtte müügiprotsessis olulist lisaväärtust.

• Integreeritus olemasolevate toodetegaCRM Online ühildub hõlpsasti kliendi olemasoleva Microsofti põhise keskkonnaga ega moodusta seega ettevõttes eraldiseisvat tarkvaralahendust. Dynamics CRM Online on integreeritav Outlooki ja Lynciga, mis teeb kliendisuhtluse ja kontaktide haldamise nii müügiinimese kui ettevõtte tasandil hõlpsamaks. Lisaks on juba programmi arenduses silmas peetud seotust Office365-ga ehk kui ettevõtte kasutab igapäevast kontoritarkvara pilveteenusena, siis nüüd on sellele lisandunud ka müügijuhtimise ja kliendihalduse tarkvara.

• Lihtne kasutuselevõtt

Dynamics CRM Online kasutajaliides on visuaalselt lihtne ja intuitiivne ning selle kasutuselevõtt ei nõua eraldi töötajate koolitamist. Aktiivse müügiprojekti raames on kogu vajalik info visuaalselt hõlpsasti haaratav ja nähtav ühel ekraanil ilma lisaakende või rippmenüüdeta. Andmete sisestamine käib kiiresti ning see muudab müügiinimese igapäevatöö oluliselt efektiivsemaks.

• Talletab kliendisuhtluse ajaloo terves ettevõttes

CRM Online’is talletatud andmed võimaldavad müügiinimestel end paremini ette valmistada kohtumisteks ning omada vajalikku taustainfot pakkumiste tegemisel. Kogu kliendiga seotud ajalugu, temaga arutatud teemad, tehtud pakkumised, kliendi probleemidele pakutud lahendused ja veel lahendamata mured on salvestatud keskselt. See info on ligipääsetav ka klienditeenindusele ja turunduskampaaniate planeerijatele ettevõttes.  .

Vaata lähemalt ja telli Microsoft CRM Online:

Autor: Katrin Pink

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kerli Vau
Kerli VauReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 550 2861
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884