Jaga lugu:

Tallinn Marketing Week: Uued müügistrateegiad

Tallinn Marketing Week 18.-22.mai 2015, Tallinn.

Marketingi Instituut koostöös Tallinkiga korraldab 18.-22. mail esmakordselt Eestis turundusnädala, kus viie päeva jooksul saab osaleda kümnel erineval rahvusvahelisel turunduse seminaril, millest üks on suunatud uutele müügistrateegiatele.

Müügiprotsessid kiirenevad ja fragmenteeruvad. Uued tehnoloogilised võimalused pakuvad palju uusi viise müügitulemuseni kiiremini jõudmiseks. Enam ei loeta tehinguni jõudmiseks mitte kuid, nädalaid ega päevi, vaid tihti tehingu saab see, kes reageerib kiiremini ning seda olenemata kellaajast. Hea näide on ettevõte, kes ehitas oma müügiprotsessid üles nii, et olla online olemas õhtuti, sest just õhtuti tehti kõige rohkem tehingud.

Kiire müük toetub ka uutele tehnilistele võimalustele. Näiteks online chat, mis on muutumas järjest populaarsemaks erinevate ettevõtete kodulehel, on oluline müügi kiirendi. Kui viimased küsimused saavad onlines vastatud, siis tuleb ka “jah” kiiremini. Rahul on nii müüja kui ka ostja.

Kiire fragmenteerumine paneb aga olulise rõhu uute ja efektiivsete müügimeeskondade ja -struktuuride loomisele. Enam ei ole luksust, et üks inimene vastutab müügiprotsessi eest otsast lõpuni, pigem osalevad protsessis mitmed inimesed, kes koguvad kontakte ja suunavad huvilisi ostuotsuseni läbi paljude erinevate kanalite.

“Uued müügistrateegiad” seminaril jagame kogemusi klientide analüüsist ja mõistmisest ning müügiprotsesside ja –struktuuride kohandamisest vastavalt klientide uutele ootustele. Seminar on tugeva B2B fookusega, kust kogemusi saab nii Eesti kui ka rahvusvahelises kontekstis.

Esinejad on Fortumo EMEA piirkonna äriarenduse juht Andrea Boetti (ITA) räägib kiirenenud ja fragmenteerunud müügiprotsesside teemal, oma kogemusi müügisüsteemi muutusest jagab Elektroskandia müügidirektor Timo Raimla. Raul Leppik, Newbase asutaja, jagab kogemusi kliendibaaside kasutamisest ja müügistrateegiate loomisest.

Tallinn Marketing Week viiakse läbi Tallinki laevadel Victoria I ja Romantika laevade seisuajal.

Seminar toimub eesti ja inglise keeles, kahetunnise seminari soodushind on 49€+km kuni aprilli lõpuni.

Tutvu kõikide Tallinn Marketing Week seminaridega.

Lisainfo:

Anu-Mall NaaritsMarketingi Instituudi juhatajatel 50 79 441

Autor: bestsales.ee

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee