11. september 2017
Jaga lugu:

5 nippi, kuidas luua mõjus reklaampost!

Elame maailmas, kus teenused ja info kolivad järjest enam erinevatesse veebikeskkondadesse, kuid just sel info ülekülluse ajastul on postkasti jõudev, käega katsutav ning kõigi meeltega tajutav traditsiooniline paberreklaam elamas läbi oma taassündi. 5 kõige olulisemat aspekti, kuidas luua hästi toimiv otsepost:

1.Esikaane kujundus määrab, kas reklaamlehte vaadatakse või mitte

Tarbija silma haarab tavapäraselt reklaam, mille esilehel on kasutatud ilustavaid omadussõnu ja kus antakse tarbijale mõni lubadus. Tarbijat mõjutab ka see, kas reklaampost tuleb tuntud ettevõttelt.

2.Kasuta reklaami saaja nime või üldistus. Näiteks „Hea korteriomanik“

Nime kasutamine annab võimaluse reklaami paremini personaliseerida. Isikustatud reklaami tootmisel tuleb aga kindlasti läbi mõelda, et see reklaampost tarbijat ka kõnetaks.

3.Vali kõige olulisema info jaoks, kõige vaadatum ala

Lisaks esilehele vaadatakse kõige enam ülemist  vasakut nurka.  Just sinna tasub paigutada oluliseim info ja veidi vähem olulisem alla paremasse nurka.  Enim tähelepanu saavad 3 esimest lehte ja seal edasi hakkab tähelepanu langema.

4.Paista silma

Erikujulisi reklaamlehti saates on võimalik eristuda teistest postkasti jõudvatest reklaamlehtedest. Eristumiseks saab kujundusse lisada näiteks ristsõnu, teha reklaam volditavaks  või eristuda tõeliselt hea  sooduspakkumisega. Ligi 85% tarbijatest ütlevad, et sooduspakkumised mõjutavad nende valikuid.* Samas saad ka lisada kingitusi või tootenäidiseid või teistest eristumiseks saata otseposti näiteks värvilistes või erilise kujuga ümbrikutes. Võimalusi on siin väga palju.

5.Testi oma reklaami mõjustust

Tartu Ülikool koostöös Initiativiga pakuvad võimalust teha reklaampostile kvalitatiivuuring, mille käigus mõõdetakse tarbijate näomiimikat mikrotasandil, ajal mil ta lehitseb teie reklaami. Nii saate kindlad olla, et postitus saab olema mõjus.

Lisaks tasub mõelda sellele, millal oma reklaam postitada. Suurem osa reklaamposti jõuab inimesteni kuu alguses kui inimestel on huvi pakkumiste vastu suurem.  Samas, aga kui reklaam ei ole otseselt seotud pakkumistega siis tasuks reklaam ajastada muule ajale, mil nähtavus on potentsiaalselt suurem.

Sobiva reklaamposti lahenduse aitab leida:

Taavi Vaigla

taavi.vaigla@omniva.ee

*Omniva poolt tellitud uuring kaupluste külastajate seas. Uuringu läbi viia Turu-uuringute AS, Juuni 2016.

Autor: Taavi Vaigla

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt