Tanel Raig • 21. november 2011
Jaga lugu:

Müügikampaaniad on Prisma käibe lennutanud 30% kõrgemale

Prisma Peremarketi müük on kasvanud 30% alates Hinnagarantii kampaania alustamisest.

Turundusseminaril Wazzap ütles Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas, et Prisma edukaim lubadus on hinnagarantii, mille sõnum ei ole hinna langetamine, vaid lubadus, et hindu ei muudeta. „Alates kampaania algusest on Prisma Peremarketi käibekasvud olnud enam kui 30% möödunud aastast kõrgemad, kinnitas tegevdirektori Janne Lihavainen.

Prisma tuli käesoleval aastal  turule lubadusega külmutada 40 enimostetud toote hinnad kuni aasta lõpuni. Nüüd on otsustatud 18 toote hinda hoopis alandada. Prisma kinnitusel on Hinnagarantii nende selle aasta edukaim turunduskampaania.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt