Tanel Raig • 22. november 2011
Jaga lugu:

Eesti tarbija eelistab suuri kaubanduskeskusi

Eesti Kaupmeeste Liidu juhataja Marika Merilai sõnul käib jaekaubandusturul äge võitlus tarbija tähelepanu ning koha eest tema rahakotis. Selle taustal eelistab tarbija suuri kaubanduskeskusi ning ootab kaupmeestelt madalaid hindu ning sooduspakkumisi.

Merilai sõnul valitseb Eestis kaubanduskettide paljusus. „Kuna jaeturu maht järgnevatel aastatel olulisel määral ei suurene ja konkurents suurte kauplustekettide vahel tiheneb, siis saavutavad kaupmehed homme edu vaid väga raske tööga,“ rääkis Merilai jaekaubanduskonverentsil.

Tulevikutrende prognoosides rõhutas Merilai, et kliendi eelistuseks jäävad harjumuspäraseks saanud kaubad ja tooted. „Tihe kokurents ja hinnasurve tähendab, et kauplustekettide omamärgi tootevalik kindlasti laieneb,“ nentis Merilai.

Teise olulise trendina tõi ta välja e-kaubanduse osakaalu jätkuva kasvu. Merilai sõnul ületab Eestis e-kaubanduse klientide arv enam kui 200 000 inimese piiri.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt