Loeng: Kuidas kasutada tajuvigu müügi kasvatamiseks?

Kliendisuhete juhtimise nõustaja Indrek Saul ja konsultant Margit Raid räägivad  27. märtsil hotell Olümpias Äripäeva korraldatud töötoas, miks ei tohi usaldada kõike, mida me mõtleme.

Äripäeva lemmiklektorid toovad välja üheksa peamist kiirmõtlemise viga. Juttu tuleb, kuidas kasutada tajuvigu ja kallutatud mõtlemist müügi, teeninduse ja inimeste juhtimise tulemuslikkuse suurendamiseks.

Töötoa teemad:

• Mis on heuristikad ehk mõttemudelid, kuidas meie mõtlemine toimib – süsteemsest ja kiirmõtlemisest.

• Miks mitmed  heuristikad meid alati alt veavad ehk kust tulevad kallutatud mõttemudelid (KM).• Kas minu ettevõttes on kallutatud mõttemudelitega arvestatud? Kas ma ise olen neist mõjutatud?• Kuidas ennast ja oma ettevõtte sisesuhteid kaitsta kallutatud mõttemudelistest tingitud halbade otsuste eest.• Kuidas  kallutatud mõttemudeleid kasutada müügis, teeninduses, turunduses, hinnakujunduses, ideede ja otsuste mahamüümisel.

Soodushind loengule registreerides on 169 eurot + km.

Rohkem infot loengu kohta SIIN

Jaga lugu:
Seotud lood
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee