Aira Tammemäe • 26. märts 2012
Jaga lugu:

Ain Niineste: Kas klient või rahakott?

Kindlustusmaakler Ain Niineste kommenteeris Best Salesile teemat järgmiselt: " Eestimaa on piisavalt väike ja halb kuulsus levib kiiremini, kui hea."

Vastab KindlustusEst maakler Ain Niineste.

Kuidas teie müügiinimesena lahendate olukorra, et ühelt poolt peab kindlustusmaakler kaitsma kliendi huve, aga teisalt ka hoolt kandma tööandja tulude eest? Olukorras, kus eri kindlustusseltsid makstavad maakleritele erinevaid komisjonitasud.

Kliendile tuleb anda võimalikult head nõu, siis on ta rahul, püsib kliendina aastaid ja soovitab oma maaklerit ka teistele. Kokkuvõttes on see kasulikum nii maaklerile endale, kui tema firmale. Kui ajada taga ühekordset kasu mingist komisjonitasude erinevusest, siis varsti pole sel maakleril ega tema firmal kliente. Eestimaa on piisavalt väike ja halb kuulsus levib kiiremini, kui hea.

Teie pikaaegne kogemus kindlustusmaaklerina on kindlasti andnud hulga näiteid vigadest, mida üks maakler teha ei tohi.

Kuna tegutsen vaid isikukindlustuse valdkonnas, siis kõige sagedamini näen, et kliendil on aegade jooksul tehtud erinevaid elu-, laenu- , õnnetusjuhtumi jms. lepinguid. Igaühes omad kindlustussummad ja tingimused. Sageli tekib sellega olukord, kus osa kindlustushüvitisi kattub, kogusumma on liiga suur ja mõni teine hüvitis jääb kokkuvõttes ebaproportsionaalselt väikeseks. Tegelikult oleks vaja saada kliendi olukorrast tervikpilt ja alles siis saab head nõu anda. Sellist ebaratsionaalset kindlustamist soodustab eriti see, et elukindlustust pakuvad vaid elukindlustusseltsid ja õnnetusjuhtumikindlustust kahjukindlustusseltsid. Kumbki selts nende kokkukõlamist eriti ei vaata, vaid lihtsalt müüb oma tooteid.

Mõni aeg tagasi sain sõber-alpinistilt teada, et teie poolt vahendatav Bupa on oluliselt kahandanud mägironimisega seotud kaitset. Kuidas te sellises olukorras kliendi huvisid kaitsete, teda teavitate? Mulle tuleb automaatselt teade lepingu pikendamise kohta, aga tingimused on vahepeal muutunud...

Kui kindlustustingimustes toimub olulisi muudatusi, siis juhin väljasaadetavas poliisi pikendamise teatises sellele tähelepanu. Siis teab klient minuga vajadusel konsulteerida, enne kui mingi otsuse vastu võtab. 

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt