Aira Tammemäe • 17. aprill 2012
Jaga lugu:

7 reeglit müüva e-kirja koostamiseks

Winter Media Group juhataja Tanel Talve: “E-maile loetakse järjest enam nutitelefonides. Seda tuleb kirja koostamisel arvestada.”

Näiteks EMT müügist on nutitelefonide osakaal 55%, eelmise aastaga võrreldes kasvas nutitelefonide müük pea poole võrra. Kirju loetakse mobiiltelefonides, mitte enam arvutis. Näiteks USAs loetakse e-mailidest 23% mobiiltelefonis. Eestis võiks see osakaal olla sama.”

Samuti tuleb arvestada, et nädalavahetusel loetakse e-maile eelkõige telefonides, samas esmaspäeval eriti telefone e-maili lugemiseks ei kasutata.

7 REEGLIT müüva e-kirja koostamiseks• e-kirja laius 450-500 pikselit (tavalised e-kirjad 550-600 pikselit) ja e-kirja soovituslik kogumaht 70kb;

• 60/40 on soovituslik teksti ja piltide suhe;• Ärge kasutage flash ja gif animatsioone, piltidele lisage ALT-tagid;• Pakkumise sõnum pange e-kirja algusesse. Ärge pange algusesse pilti ega suurelt oma logo. Lugeja näeb seda esialgu tühja kastina ja see ei müü.• Call-to-action elemendid olgu eristuvad (“osta” või “loe lähemalt”);• Hoiduge tumedatest taustadest koos valge tekstiga (taust võib kaduda ja siis on valge tekst valgel taustal)• Hoidu sõnades: riskivaba, tellimus, pakkumine, soodus jms

Testige, testige, testige!

See lugu on saadetud otse seminarilt Kuidas koostada head uudiskirja?

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee