Aira Tammemäe • 11. juuni 2012
Jaga lugu:

Best Sales hakkab testima Eesti müügiorganisatsioone

Alates juunist kuni augusti alguseni teeb Best Sales "Parim müük 2012" raames pimeoste erinevates Eesti ettevõtetes. Mystery Shoppinguna tuntud tehnikat kasutatakse esimeses voorus parimate selgitamisel.

"Meie eesmärgiks on hinnata konkursil osalevate meeskondade müügivõimekust tavapärasele lähedases töökeskkonnas," kirjeldab zürii esimees Äripäeva seminaride ja konverentside osakonna juht Mihkel Reinsalu. Hinnanguid annab kokku kümme žürii liiget. Nemad otsustavad järgmisesse vooru edasipääsejad.

Kokku osaleb konkursil "Parim müük 2012"  kaksteist müügimeeskonda. Esindatud on Eesti müügiorganisatsioonide paremik, telekommunikatsiooni firmadest näiteks kõvad konkurendid Viasat ja Starman, samuti  Tele2. "On hea, et ka jaekett on Diivaniparadiisi näol esindatud, samuti personaliotsinguteenuste pakkuja CV Keskus, kindlustus ja B2B sektor. Tõsist konkurentsi pakub neile kindlasti Lindomare OÜ, kes teatavasti loob LHV nimel kontakte kaubanduskesksutes," kommenteerib konkurssi Best Sales toimetaja ja ettevõtmise üks initsiaator Annika Matson.

Parim Müük 2012 võitja kuulutatakse välja Müügijuhtimise aastakonverentsil 13. septembril. Rohkem infot Müügijuhtimise aastakonverentsi esinejate kohta SIIN

Jaga lugu:
Seotud lood
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt