Aira Tammemäe • 10. september 2012
Jaga lugu:

Valdavaim otsemüügi kanal on silmast-silma kontakt

Äripäev palus ajavahemikus 21. kuni 31. august 2012 ettevõtete turundus- ja müügijuhtidele vastata otsemüügi tavasid puudutavale küsimustikule. Siinkohal kokkuvõte uuringu "Otsemüügi korraldus Eesti ettevõtetes" tulemustest.

Juhuvaliku alusel saadeti kutse uuringus osaleda 1000 inimesele, kellest 94 andsid uuringus vastuseid.

Kõige valdavam otsemüügi kanal on silmast-silma kontakt, kuid suurem osa ettevõtetest kasutab samal ajal ka telefonimüüki ja e-kirja postitusi. Otsemüügi maht jääb vahemikku kuni 500 kontakti kuus 77% firmadel, sealjuures uusi kontakte tehakse 81% firmades kuni 100.

Loe uuringust lähemalt Äripäeva teemaveebist Best Marketing

 

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee