Aira Tammemäe • 29. märts 2013
Jaga lugu:

Seminar: Kuidas saada uus toode jaeketti?

Tootmisettevõtete ja suurte jaekettide ühisel kohtumisel valisid osalejad jätkuseminiari teema. Kõige kuumemaks osutus uudistoodetega seonduv. Lisaks oodati teiste suurte kõrval esinema ka Maximat. Me täitsime need soovid.

Tootmisettevõtete ja hulgimüüjate seminaril 8.mail räägitakse detailselt lahti, kuidas käib suurtes jaekettides sisseostuprotsess, jagatakse häid ja halbu kogemusi ning vaieldakse selgeks uute toodete ja tootekampaaniatega seotud vastutus ning riskide ja kulude jaotamine tootjate, maaletoojate ja jaekettide vahel.

Tule kuula ja ütle sõna sekka!

Seminar: Kuidas saada uus toode jaeketti?

Toimub: 8. mail kell 9.30-16.00

Asukoht: hotell Olümpia konverentsikeskus, Tallinn

Eriti oodatud: tootmisettevõtete ja hulgifirmade müügidirektorid ja müügijuhid, B2B sektori müügitöötajad, väiketootjate juhid ja omanikud

Registreerimiseks on mugavaim viis SIIN

Seminari programm  

9.30-10.00 hommikukohv

10.00- 10.40 Kuidas tegelikult valitakse uusi tooteid jaeketti? Rimi Eesti ostudirektor Elen TerrasDetailne ülevaade, kuidas siiski suured jaeketid sisseoste teevad. Millal ostetakse milliseid tooteid? Kuidas käib sisseost puu- ja juurvilja, toidukaupade ja esmatarbekaupade osas? Kes otsustab, millised tooted saavad jaeketti? Kuidas otsustusprotsess käib? Äripäev käis kohapeal asja uurimas ja filmimas. Ostuprotsess live´is!

10. 40- 11.20 Kuidas läbi kampaaniate uut toodet edukalt müüa?Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe

Miks on Maxima kampaaniad lühiajalised? Kui tulemuslikud on Maxima kampaaniad? Kas kampaaniate lühiajalisus on ennast õigustanud? Kuidas korraldatakse Maximas kampaaniaid? Millised on uue toote võimalused kampaaniasse saamiseks? `Kui suur on kampaaniate hulk Maximas?

11. 20- 12.00 Eesti jaeketi kaudu Põhjamaadesse. Või on vastupidi?- Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Jorma RautanenMilline on eestimaiste ja imporditud uudistoodete vahekord Prisma Peremarketis? Kuidas saada oma uus toode lisaks Eesti jaevõrgule ka sama keti müügipindadele Soomes? Kohalike jaemüüjate võimalik tugi, piiriülesed kampaaniad. Jorma räägib konkreetsetest näidetest, mida neil on pakkuda.

12.00-13.00 lõuna

13.00- 13.40 Möödunud aasta edukamad uudistooted– Nielsen Eesti tegevjuht Margo Kurisoo

Kui suure osa toidu- ja esmatarbekaupade müügist moodustavad uued tooted? Millistes tootegruppides toimub enim tooteuuendusi? Kui vastuvõtlikud on tarbijad uudistoodetele eri tootegruppides? Kust tarbijad saavad infot uute toodete kohta ja milliseid infokanaleid nad eelistavad? Millised olid eelmise aasta edukaimad uued toidu- ja esmatarbekaubad?

13.40- 14.00 Kogemuslood

14.20-14.40 energiapaus

14.40- 16.00 Tippjuhtide debatt: uute toodete ja tootekampaaniatega seotud vastutus, riskide ja kulude jaotamine

Arutelus osalevad:ETK tegevjuht Jaanus VihandJungent Estonia tegevjuht Mart LiibertSaku õlletehase tegevjuht Margus Kastein

Selveri tegevjuht Andres Heinver

Õigusliku ekspertiisi teeb Glikman, Alvin & Partnerid advokaadibüroo vandeadvokaat Paul KeresOsapooli sütitab ja kutsub korrale Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel

Osalustasu:

199 eurot (käibemaksuga 238,80).

Registreerimine:

Registreerimiseks on mugavaim viis SIINaira.tammemae@aripaev.ee, tel 50 25548, tel 51 44884

Info ja registreerimine:www.bestsales.ee

www.kaubandus.ee, maarit@kaubandus.ee

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee