Rivo Sarapik • 1. aprill 2013
Jaga lugu:

Kiirlaenufirma kulutab reklaamile Tallinki tasemel

Kümne suurema meediareklaamija hulka kerkis mullu kiirlaenuäri Placet Group, mis kulutab kampaaniatele Tallinki ja ETKga võrreldavas mahus.

10 suuremat meediareklaamijat Eestis 2012. aastal TNS Emori andmeil (sulgudes koht mullu)

1. Tele2 Eesti (2)

2. EMT (4)3. Selver (7)4. Elisa Eesti (1)5. Rimi Baltic (6)6. Procter & Gamble (3)7. Maxima Eesti (18)8. Tallink Grupp (9)9. Placet Grupp (31)10. ETK

Placet Group kuulub Sergei Astafjevile ja Aleksandr Kostinile. Ettevõte tegeleb kiir- ja tarbimislaenude väljastamisega. 2011. aastal kulutas ettevõte reklaamile 510 000 eurot. 2010. aastal kerkis ettevõte kiire kasvuga Äripäeva Gaselli TOPi.

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmeil kasvas mullu meediareklaamiturg Eestis 0,3% võrra 72,46 mln euroni. Kiireimat kasvu näitas neljas kvartal.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt