Jaga lugu:

Prof Parvinen: uudiskirjad on kasutud

Eelmisel nädalal toimunud koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles prof Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole kohandatud saajatele.

Järgnevalt on toodud prof Parvineni vastused koolitusel esitatud küsimustele.

Mida arvate klientidele uudiskirjade saatmise tähtsusest ja väärtusest? Kas see on hea kanal?

Uudiskirjad on kasutud, kui ei ole kohandatud saajale. Sihipäraste, kohandatud e-kirjadega müümine on üliproduktiivne. Vaata: www.persuasionapi.com

Individualiseeritud hinnakujundus: Kudas seletada kliendile, et ta peab sõbrast rohkem maksma?

Üldiselt tuleks öelda, et nad mõlemad maksavad vähem kui teised inimesed.

CRM'i tulevik Skandinaavias? Kas kasumlikkus tõuseb või langeb? Kas vajadus keerukamatesse projektipõhistesse ettevõtetesse tehnoloogiat integreerida on kasvamas või kahanemas?

CRM süsteemid on mõeldud müümiseks, mitte projektijuhtimiseks. Väga suurte ettevõtete puhul on CRM'i kasutamine keeruline ka müügis. Näen palju projektiettevõtteid, kes on ostnud CRM süsteemi ja ei kasuta seda hästi. Projektiettevõtete jaoks on vaja erinevat, lihtsamat CRM lähenemist.Üks hea idee on võtta CRM integraator/konsultant, kuid mitte osta tarkvara!

Kas globaliseerumine muudab geograafilise kliendi ostukäitumise sarnasemaks või erinevamaks?

Sarnasemaks, kuid kasumlikkus on erinevates ostuprotsessides.

 

Milline on parim viis läheneda karmile kliendile "vanakooli" traditsioonilisest tööstusest, näiteks terasetööstusest?

Emotsionaalne intelligentsus, modernne lähenemine ja paindlikud väärtuskalkulaatorid. Üldiselt ärge neilt mingisugust kannatlikkust oodake.

Kui pika hinnapäringule vastamise aja juures hakkab klient huvi kaotama? Kas teil on selle kohta empiirilist infot? (B2B situatsioonides on keskmine produktsiooniaeg 3-4 nädalat)

Proovige kolmefaasilisi vastuseid. Midagi otsekohe, küsimused varsti pärast seda ning koos sellega lubadus vastuse kuupäeva kohta, lõplik vastus üks päev enne lubatud aega.

Millised on need head kliendi väärtuse kalkulaatorid (iPadile) millest rääkisite?

Salesframe Salesinteractive'i poolt on näide moodsast tehnoloogiast.

 

 

 

Jaga lugu:
Seotud lood
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt