Rainer Saad • 22. mai 2013
Jaga lugu:

10 kõige väärtuslikumat kaubamärki

Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete osas on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.

Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.

Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:

1. Apple – 185 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 1.

2. Google – 114 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 3.

3. IBM – 113 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 2.

4. McDonald's – 90 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal:  4.

5. Coca-Cola – 78 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 6.

6. AT&T – 76 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 8.

7. Microsoft – 70 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 5.

8. Marlboro – 69 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 7.

9. Visa – 56 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal 15.

10. China Mobile – 55 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 10.

Allikas: CNNMoney

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt