Aira Tammemäe • 23. august 2013
Jaga lugu:

Kuidas ja mida arendada müügitöötajas?

Soovitusi jagavad Müügijuhtimise aastakonverentsil esinevad praktikud Hard Perk, Madis Kiho

Usu enda inimeste võimekusse ja anda käitumise kohta kohest siirast tagasisidet, nii head kui halba.

Müümisel on kõige tähtsam müüja enda isiksus. Müüja peab ostjale meeldima, muidu ostja ei osta. Kaup, kvaliteet, hind, garantiid jms on alles siis olulised, kui müüja on ostjale vastuvõetav.

Kui ostja mõistab, et müügiesindaja tõesti soovib tema probleemile parimat lahendust leida, alles siis võib sealt tehingut loota.

Töötajate arendamine ei tohi tappa isiksust.

Nõudmised müügiesindajatele võivad küll olla samad, kuid iga müüja lähenemine kliendile peaks olema vaba.

Jaga lugu:
Seotud lood
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt