Hando Sinisalu • 26 november 2013

Kired EASi „Matrjoškade" ümber

Palju poleemikat põhjustanud EASi „Matrjoškade“ kampaania puhul on diskussiooni põhirõhk olnud seni suunatud kahele asjale: kriitikud arvavad, et reklaam on kohatu, mõttetu ja solvav, „Matrjoškade“ pooldajad aga spinnivad teema osavalt Veronika Pekurina modellikarjäärile. 

Mulle iseenesest absurdihuumor meeldib. Minu arvates on liig pidada „Matroškade“ filme solvavateks või lausa seksistlikeks. Kindlasti ei pea Eestit tutvustav reklaam olema tõsine ja klišeedele tuginev. Probleem on hoopis idee puudumises. Reklaamis huumori kasutamisega on lugu sedaviisi, et nali peab toetama reklaami (müügi)sõnumit. Muidu on tegemist lihtsalt sponsored joke’iga.

Loe edasi http://www.best-marketing.ee/article/2013/11/25/matrjoskade-reklaami-peamine-hada-on-keskse-idee-puudumine

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884