Maarit Eerme • 27. august 2014
Jaga lugu:

Soovitused, kuidas kirjutada head müügikirja

Parim Müük 2014 žürii jagas esimese vooru osalejate müügikirjade põhjal soovitusi, milline peaks olema hea müügikiri.

- Müügikirja pealkiri võiks sisaldada kliendi otsest kasu

- Pealkiri võiks olla konkreetne ja mitte väga pikk- Müügikiri ei tohi olla liiga pikk.- Sissejuhatuses kirjuta, MIKS talle kirjutatakse, see motiveerib lugema- Kirjal võiksid olla hästi struktureeritud lühikesed lõigud- Kirjuta selged laused. Loe ise mitu korda läbi ja vajadusel lase ka kellelgi teisel lugeda- Numbrid tõmbavad tähelepanu ja tekitavad usaldust- Kliendi kasu on konkreetselt punktidega välja toodud- Kasu peab olema kliendi olukorraga seotud, mitte üldine. Kui ei tea, vii end kurssi oma adressaadi olukorraga- Kirjas võiks olla konkreetne pakkumine ja mida klient selle eest saab- Pakkumine võiks olla pigem kirja lõpus, kui alguses- Kirjuta pakkumine nii, et kliendil ei ole vaja midagi muud teha, kui sulle helistada- Kirjas kasutatav „parim pakkumine“ muudab kliendi kahtlevaks ja annab märku, et tegemist on sulaselge müügiga-  „Kas“ küsimuse asemel küsi konkreetsemalt: millal võin Teile helistada?- Võimalusel räägi kirjas isiklikust kasutajakogemusest- Hea tunde tekitab, kui kiri on sõbralik ja personaalne- Viimane lause võiks olla tegevusele kutsuv, ehk mida klient peaks edasi tegema- Kirjuta kiri ühtses vormis- Kirjas lausreklaami ja enesepromo ei maksa teha, jätab spämmi mulje ning tõmbab pakkumise usutavust alla- Müügikirjaga ei tohiks tekkida seda tunnet, et seda on saadetud paljudele ning seetõttu tasuks kasutada sellist sõnakasutust, mida igapäevaselt klientidega suheldes

Kirja struktuur võiks olla: - kes sa oled – mis on probleem või võimalus – mida sa selle jaoks teed – kuidas see teisele poolele kasu toob – millal me võiks sellest pikemalt rääkida

Tutvustus

Konks

Lahendus

Väärtuspakkumine

Tegevusele kutsuv

Soovitusi jagasid Parim Müük 2014 žürii: müügikoolitaja Ekke Lainsalu, Äripäeva tellimuste müügi ja teenuse osakonna juht Erika Truuverk, koolitaja Mihkel Reinsalu, Sell It tegevjuht Tarmo Tamm, Äripäeva arendusdirektor Mari Kõlli, JM Corporation tegevjuht Siim Salme, Äripäeva Akadeemia juht Jaano Inno, Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügi- ja kliendihaldusjuht Merle Kollom, Mercuri International esindaja Alvar Ameljushenko, koolitaja ja BestSales.ee sündmuste juht Aira Tammemäe.

Parim Müük 2014 konkurssi finaal toimub Müügijuhtimise Aastakonverentsil 19. septembril

Jaga lugu:
Seotud lood
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee