Silja Oja • 4. november 2014
Jaga lugu:

B2B äris on põhiline suhtlemisoskus

30. oktoobril 2014 toimus Best Marketingi konverents BEST B2B 2014, kus tõdeti, et ettevõtete vahelises suhtlemises on tähtis suhtlemisoskus mitte info valdamine.

Millised on trendid kliendiürituste osas?

USS Security teenindusdirektor Arved Liivrand: „Tee suure ürituse asemel personaalsem pidu ja kuluta pigem ühe inimese kohta rohkem. Isegi kui sul on palju raha, ära sellega laiama hakka. Ära üle pinguta.“

IM Arvutite tegvjuht Jaanus Treilmann: „Oluline on hoida kliendiga pidevalt sidet. Suhelda iga 3 aasta tagant, kui klient tuleb uut arvutit ostma, on liiga harva.“

LHV Panga privaat- ja ettevõtete panganduse juht ja juhatuse liige Indrek Nuume: „Kliendiüritused on läinud veinijoomiselt elamuste peale.“

Levira juhatuse esimees Mart Einpalu: „Kliendiüritused sajale inimesele on tänuüritused. Korraldades väiksema seminari saad ka sisu edasi anda. Soovitan kutsuda kohale sama palju kliente kui sul tiimis inimesi on. Nii saad luua mõistmist ja saad aru, mis su kliendi igapäevaprobleemid on.“

Kui palju te oma klientide kohta isiklikke asju teate? Kas peaks teadma?

IM Arvutite tegvjuht Jaanus Treilmann: „Tuleb mõelda, miks andmeid koguda - mida nendega peale hakata. CRM tarkvara abil on võimalik inimese e-maili aadressi põhjal korjata kokku kogu internetis leiduv info selle inimese kohta – aga kas sellel on mõtet?“

Levira juhatuse esimees Mart Einpalu: „Kliendiandmete korjamine on asjatu vaev, kui sul pole ideed, mida nendega peale hakata. Niikuinii ei suuda sa reaalselt rohkem kui saja inimese kohta infot meelde jätta, et seda vestluses sobival hetkel kasutada.“

LHV Panga privaat- ja ettevõtete panganduse juht ja juhatuse liige Indrek Nuume: „See ei ole normaalne, kui tuleb uus kliendihaldur ja hakkab ettevõtte vana kliendiga kohe näiteks tolle hobidest rääkima. Inimesed ei ole sellisel määral manipuleeritavad. Põhiline on suhtlemisoskus - mitte info valdamine, vaid see, kuidas seda infot suhtluses kasutada.“

Loe pikemalt ja vaata pilte konverentsilt Best-Marketingi lehelt.

 

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt