18. veebruar 2015
Jaga lugu:

Inimesed soovivad sauna, rõdu ja merd

KV.ee turundusjuht Kristiana Põld rääkis, et inimesed otsivad kõige enam kodu, kus oleks saun, rõdu ning vähemalt merevaade. Tema sõnul on need turundusmärksõnad, mis inimestele väga hästi peale lähevad.

Kõige enam otsivad inimesed Põllu sõnul väikest eramaja, järgneb 3-toaline ja 2-toaline korter. "2-toalist korterit soovis soetada naisterahvas, kelle sissetulek oli 500-1000 eurot pereliikmete kohta. Kalamaja ja Uus-Maailm olid väga populaarsed elukohad naiste hulgas," ütles Põld. "Kolmetoalist korterit otsisid 26-35-aastased tallinlased. Ennekõike otsiti kodu mõnest uusarendusest või linnalähedasest asumist."

Kõige populaarsem otsingukoht oli väikesed eramajad - neid tahtsid 36-49-aastased meesterahvad, harjumaalased. Välja tuli ka see, et Eesti inimene on paigatruu - kui inimene elas Tallinnas, siis ta tahtis järgmise elukoha ka osta Tallinnasse ja kui ta elas Harjumaal, siis tema eelistuseks olid linnaäärsed asumid.

Millist kodu otsitakse? Ühetoaliste korterite hulk otsingutes on langenud ca 5 protsenti aastas, pigem otsitakse 2 ja enama toaga kortereid, ütles Põld. Kõige populaarsemad linnaosad olid Vanalinn, Nõmme ja Kesklinn. Kesklinna puhul ületab nõudlust pakkumist ja Kesklinna kuulutusi vaadatakse väga palju. Asumitena on kõige nõutumad Kadriorg ja Kalamaja, järgnevad Laagri, Peetri ja Kesklinn.

Kõige otsitumad märksõnad olid saun, rõdu, meri, ahjuküte, mõis ja suvila. "Need on turundusmärksõnad, mis inimestele väga peale lähevad. Ahjuküte on soodsama üürikorteri otsituim küttelahendus, nähakse võimalust hoida kokku kulusid," ütles Põld.

30 protsenti portaali külastajatest käib kuulutusi vaatamas mobiiliga. "Siit ka minu soovitus, palun vaadake kuultust üles pannes seda ise mobiiliga, et kuidas see välja näeb," soovitas Põld. "Olge hästi kättesaadavad ja vaadeldavad mobiiliga, mobiil on märksõna!"

Nõuanded, kuidas olla kinnisvaramüügis edukam:

- Oluline on rääkida kinnisvara ostjatega inimestele arusaadavas keeles. 1 või 2 toalise korteri ostjat ei huvita mänguväljaku, lasteaia või kooli lähedus. Talle pakub huvi pigems ee, et palju maksab taksosõit kesklinnast koju, millal paistab päike rõdule jms.

- Elamu sisevaade töötab kinnisvaramüügi portaalides paremini, sest ostetakse pigem elupaika ning maja välisfasaad ei pruugi olla määrav.

- Kontroll, et kinnisvarakuulutus oleks hea vaadata ka mobiilis. Testi seda. Sest inimesed on liikuvad ja soovivad saada infot igal pool.

- Pakkuge väärtust ja olge olemas. 

 

Autor: Maarit Eerme, Kristina Traks

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt