Jaga lugu:

Vale enam ei müü!

Me kõik oleme puutunud kokku müügitaktikaga, kus kõverat toodet katsutakse ilusa jutuga sirgeks rääkida. Kuvandilooja Jürgen Salenbacheri sõnul ootab sellist mesijuttu peagi lõpp.

“Iga kaubamärgi suur väljakutse on teha seda, mida ta lubab teha,” ütles Salenbacher, kelle silmis fassaadi müümine lihtsalt enam ei tööta. “Kui ma ehitan ilusa maja, aga seal pole kööki, magamistuba ja vannituba, ei pea ükski elanik seal üle paari päeva vastu.” Põhjus antud muutuse taga peitub Salenbacheri sõnul info kiires levikus, “Varem oli see teisiti, fassaadi oli võimalik kauem püsti hoida. Praegu saavad ja vahetavad inimesed informatsiooni nii kiiresti, et see pole enam võimalik. See, kuidas asi tegelikult on, tuleb kiiresti välja.”

Kuvandilooja sõnul see täna paljudele traditsioonilistele brändidele põhiline probleem. “Nad on üles ehitanud näivuse, aga nüüd puruneb see kiiresti. Turg otsustab kõik, sest tagasiside ütleb: see, mis te räägite, pole tõsi,” sõnas Salenbacher ja väitis, et usaldusväärsuse loomine peab olema täna prioriteet number üks. “ Eeldus on see, et teenus, toode, organisatsioon või partei, riik teebki seda, mida lubab. Kui mõeldakse ühte, tehakse teist ja räägitakse kolmandat, siis ongi kaubamärk lõhutud.”

Loe pikemalt aripaev.ee'st

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt