Almondi Esco • 2. juuni 2015
Jaga lugu:

Marika Merilai: Ebaausad võtted jaekaubanduses

Eesti kaupmeeste liidu tegevdirektori Marika Merilai sõnul on väga oluline, et jaekaubanduses käiks müük üksnes häid kaubandustavasid arvestades ja reastas portaalis aripaev.ee neli tuntud kauplemisvõtet, mis heale tavale ei vasta:

1. Kampaaniahind on riiulil pärast kampaania lõppu muutmata, kuid kassasüsteemis muudetud.

2. “Kuni kaupa jätkub“- kampaaniad, mille puhul kaupa ei ole mõistlikus koguses.

3.  Lõppenud kampaania üleskutsed on trükitud kaupade pakenditele.

4.  Kampaania toimumise aeg on piiritlemata.

Hea uudisena teatas Merilai, et iga aastaga näeb selliseid juhtumeid Eestis üha vähem, kuna kaupmehed on aru saanud, et ebaausatele kauplemisvõtetele tuginev konkurentsieelis saab olla vaid lühiajaline.

Loe tervet artiklit aripaev.ee’st

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt