Almondi Esco • 11. juuni 2015
Jaga lugu:

Erilisus on hea müügiargument

Kui suudad oma toote teha eriliseks, võib sellest kujuneda väga hea müügiargument, mis lubab toote hinda subjektiivselt tõsta.

Just erilisusele tuginedes kujunes ka OÜ Khis käsitööna valminud ilmastikukindlate puidust vannide subjektiivne hind. “See pole kulupõhine hind. Oleme tootearendusse palju panustanud ja mõistagi arvestame toote erilisust ja rõhume toote eelistele, nagu hea disain ja funktsionaalsus,” rääkis OÜ Khis juhatuse liige, Frants Seer, ajalehele Äripäev ja lisas, et eriti head müügiargumendid on need välismaal, kus ollakse võrreldes meiega erilisuse eest rohkem maksma.

Nappiva konkurentsiga turul klaasi sisepinget mõõtvaid polariskoope tootev GlasStress OÜ kujundas oma hinna välja konkurendi põhjal. “Konkurendi toote hind oli ligi 10 000 eurot, meie pidasime enda toodet paremaks ja panime maksumusele paar tuhat otsa, nii lihtne see oligi,” rääkis GlasStress OÜ tegevjuht Johan Anton, kelle sõnul oli just toote erilisus põhjukseks, miks kliendid kõrgema hinna üle ei nurisenud.

Loe täispikka artiklit Äripäeva tööstuse rubriigist.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt