Katre Soon • 23. november 2015
Jaga lugu:

Fred Krieger: 15 minutit planeerimist säästab sulle 2 tundi tööd

Fred Krieger, Scoro looja ja ettevõtte juht  

Eesti ühe edukaima äritarkvara pakkuva ettevõtte Scoro asutaja ja tegevjuht Fred Krieger rääkis Ärikatla Müügiakadeemia seminaril, et kuigi müügikoolitustel räägitakse küll palju müügi erinevatest tahkudest, keskendutakse väga vähe sellele, kuidas juhtida enda igapäevast tööd.

Ettevõtte asutamise ja juhtimisega kaasnevad pahatihti lisapinged ja stress. Nende tegurite minimeerimiseks avastas juba 19aastaselt ettevõtlusesse sukeldunud Fred Krieger enda jaoks teadliku ajajuhtimise. „Inimesed lähtuvad liiga palju refleksidest, veedavad suure osa oma ajast reaktiivses režiimis ja lasevad ennast juhtida katkestustel. Koolides ja koolitustel räägitakse palju erinevatest müügi tahkudest, kuid liiga vähe keskendutakse lihtsale tõele, kuidas juhtida enda igapäevast tööd,“ lausus Krieger. Tema sõnul aitab 15 minutit planeerimist säästa lausa 2 tundi ning 20% ajast võiks kuluda planeerimisele ja 80% reaalselt asjade tegemisele. „Ajajuhtimine on ülimalt oluline, et me ei põleks läbi ja suudaksime olla võimalikult produktiivsed nii müügis kui ka muudes valdkondades,“ sõnas Krieger.

Vitamiin, valuvaigisti või narkootikum?

Kriegeri huvist teadliku ajajuhtimise vastu kasvas välja Scoro äritarkvara, mille eesmärk on töökorralduse, kliendihalduse, müügi ja finantsi koondamine ühte lihtsasse süsteemi. Rahvusvahelise firma juht soovitab alustajail oma idee ellu viimisel meeles pidada, et enne müügi ja turundusega alustamist on oluline tuvastada, kas pakutaval tootel või teenusel on turuga ka sobivust ehk kas on olemas product-market-fit. „Teatud asju turg vajab ja teatud asju ilmselgelt mitte,“ seletas Krieger. „Tuleb aru saada, kas toode, mida kliendile müüme, mõjub tema jaoks kui vitamiin, valuvaigisti või narkootikum,“ tõi Krieger välja võrdluse, selgitamaks tarbijate huvi, reaalseid soove ja tungivaid vajadusi toodete osas.

24. novembril toimub viimane Ärikatla Müügiakadeemia seminar, mille raames astub teie ette Fortumo müügijuht Andrea Boetti, kes kõneleb sellest, kuidas saada edukaks müügiprofessionaaliks tänapäeva kiirelt arenevas digitaalmaailmas. Rohkem infot seminari kohta saate SIIT

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee