Hanno Jarvet • 12. jaanuar 2016
Jaga lugu:

Hanno Jarvet: Kolm mõtet müügimeeskonna tulemuslikkuse tõstmiseks

Hanno Jarvet, Juhtimisnõustaja
Hanno Jarvet, Juhtimisnõustaja  Foto: Terje Lepp

Juhtimiskonsultant Hanno Jarvet toob välja kolm mõtet, mida on hea silmas pidada aasta alguses oma müügimeeskonna tulemuslikkuse ja tööga rahulolu uuele tasemele viimiseks.

1. Selged ootused müügiinimestele.

Kas müügiinimesed teavad mida me neilt pikemas perspektiivis ootame ning kuidas nende tulemusi mõõdame?

Kui ettevõtte juhatuse liige peab kihutuskõne, et me peaks nüüd tuvastama paremini kliendi vajadusi ning nendest lähtuvalt oma tooteid pakkuma ja kliendis WOW-elamusi esile kutsuma, siis sellest jääb müügifunktsioonile väheks.

HEA TEADA:

Stardikonverents 2016: teenindus ja müük toimub 26. jaanuaril Sokos Hotel Viru konverentsikeskuses.

Konverentsil räägivad enda teeninduse- ja müügiga seotud kogemuslugusid Elisa Eesti, LHV Pank ja Dubais töötav Nike kategooriajuht.

Võimalik on osaleda kahes atraktiivses töötoas, kus analüüsitakse valdkonna murekohti ning võetakse ette case-study analüüs. 

Tunnustatud NLP treener ja müügipsühholoog Aleksander Kotchubei annab nõuandeid, kuidas enda isiksusest tulenevaid eeldusi paremini ära kasutada.

Müügis ja teeninduses on iga päev erinevaid väljakutseid, ning kuidas nendega paremini hakkama saada ja keerulised probleemid lahendada, siis seda õpetab action learningumeetodi asutaja Rasmus Pedanik. 

Kuni 14. jaanuarini kehtib konverentsile registreerumiseks soodushind 179 eurot (km-ga 214,80). Registreeru SIIN. 

Eesliini inimestele on vaja konkreetsemaid juhiseid, mis kirjeldavad soovitud käitumist ning joonistavad pildi loodetud tulemustest. Selleks, et olla meie ettevõttes tipptegija, pead sa oskama läbi viia neid erinevaid vestluseid nende erinevates rollides inimestega ning saavutama selliseid tulemusi.

Õpipoisi-rolli taseme eeldused on sellised, Selli-rolli omad niisugused ja Meistri-rolli omad naasugused. Kui inimestele on selged käitumise ja kompetentsiootused, aita neil seada endale konkreetsed, jõukohased, ise valitud eesmärgid üksikute tulemuste osas.

2. Individuaalne coaching.

Kas me pakume oma müügiinimestele lühikeses perspektiivis vajalikku tuge ja tagasisidet?

Paljud juhid ütlevad, et neil ei jää igapäevatöö kõrvalt aega oma inimeste arendamisega tegeleda, ning enamus ajast kulub pigem kalaga toitmisele, kui kalapüügi õpetamisele. Tulemuseks on pidev tulekahjude kustutamine, kehvad tulemused ja madal tööga rahulolu.

Kui inimesed teavad, mida ja miks nad peavad tegema, vajavad nad ka spetsiifilisi teadmisi ja oskuseid kuidas seda teha. Manuaalid ja standardid aitavad küll vähendada jushuslikkust tulemuste parandamisel, kuid ilma individuaalse toeta jääb areng aeglaseks.

Lisaks otsesele juhile on ka võimalik kaasata edukamad tegijad teiste müügiinimeste mentorlusprotsessi ning anda neile teine väljund lisaks kitsaste müügitulemuste saavutamisele.

3. Efektiivne müügiprotsess ja tugisüsteemid.

Kui palju saame aega pühendada väärtuslikule müügitööle ja kui palju kulub mujale?

Kui ootused on selged, siis eemalda müügiinimeste teelt tõkked, mis takistavad neil enamiku oma ajast enim väärtust loovatele müügiülesannetele keskenduda.

Efektiivne protsess tähendab ka seda, et müügijuhil on piisav ülevaade toimuvast, et müügi efektiivsust veelgi parandada.

Pikemalt müügimeeskonna tulemuslikkusest ja tööga rahulolu suurendamisest räägin 26. jaanuaril toimuval Stardikonverentsil 2016: teenindus ja müük

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt