Jaga lugu:

Liikuv pilt annab müügile hoogu

Rosenhaus Kinnisvara maakler Dairy Rosenberg ja
fotograaf Erlend Štaub võtavad videosse korterit Tallinnas. Foto: Eiko Kink.
Rosenhaus Kinnisvara maakler Dairy Rosenberg ja fotograaf Erlend Štaub võtavad videosse korterit Tallinnas. Foto: Eiko Kink.  

Mujal maailmas levinud videolõigud hakkavad tasapisi ka Eesti kinnisvarakuulutustes kanda kinnitama, kirjutab Marge Männistu Äripäevas.

Kinnisvarasektor on konkurentsitihe ning sarnaseid ja vahel ka samu objekte pakub korraga mitu maaklerbürood, kusjuures kuulutused on üsna sarnased. Otsustavaks teguriks, mis annab korteri või maja müügil eelise, võibki saada objekti videotutvustus. Lisandväärtusena tõstab videote pakkumine ettevõtte usaldusväärsust ning töötab oskuslikul kasutamisel turunduskanalina.

Eesti kinnisvaraettevõtete ja -maaklerite arvamus jaguneb täna kaheks, ühed ütlevad, et video annab kõige ausama ja emotsionaalsema ülevaate ning teised, et neid ei viitsita vaadata ning et aja- ja ressursikulu sellesse ei tasu end ära.

Artiklis leitakse, et kuigi kinnisvaravideol on omad eelised, alustades vaatamise lihtsusest ja mugavusest ning lõpetades vaatajas emotsiooni tekitamisega ning lisaks sobib see kanal suurepäraselt uute infohankimisharjumustega, ei sobi video siiski iga müüdava või üüritava objekti näitamiseks. Miks, sellest loe juba Äripäevast.

Autor: Marge Männistu kaasautor

BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt