Jaga lugu:

Õige nimi annab tootele tiivad

AS Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.
AS Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.  Foto: Meeli Küttim

Tootele sobilik nimi annab edasi selle omadusi ja eripärasid ning suurendab tarbijat kõnetades müüginumbreid, kirjutab homne Äripäev.

Tootearenduse üheks osaks on tootele nime panek. Uuele tootele nime panemisel tuleb arvestada selle sihtgrupi ja eesmärgiga – tuleb arvestada, millisele turule uus kaubamärk on planeeritud, milliseid väärtuseid endas kannab ning millise sõnumiga peaks tarbijaid kõnetama. "Õigesti valitud nimi vormistab kaubamärgi olemuse ja sõnumid ning kõnetab tarbijat temale sobival moel," märgib artiklis ASi Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.

Lisaks Balbiino turundusdirektorile räägivad artiklis oma kogemustest AS Rannarootsi Lihatööstus turundusjuht Ingrid Prinsthal ja OÜ Eesti Leivatööstus turundusjuht Karin Koppel, artiklit saab lugeda siit.

 

Autor: Bestsales

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt