bestsales .ee • 12. september 2016
Jaga lugu:

Aira Tammemäe: Konverents on ideede, edulugude ja murede jagamise koht

Aira Tammemäe
Aira Tammemäe  Foto: Eiko Kink

Koolitaja, 27. septembril toimuva müügijuhtimise aastakonverentsi Müügi X programmijuht Aira Tammemäe leiab, et konverentse on vaja ideede, edulugude ja ka murede jagamiseks.

Siit leiad 27. septembril toimuva Müügijuhtimise aastakonverentsil "Müügi X" kava.

Aira, Mis tänavusel Müügijuhtimise aastakonverentsil erilist on?

Teemastuudiod eri valdkonna müügijuhtidele, järelvaatamise võimalus veebis, konverentsi peaesineja…

Milleks üldse neid konverentse vaja on?

Aastas korra kogunevad kokku Eesti suuremate ja ka edukamate müügiorganisatsioonide juhid ühte ruumi kokku ja räägivad oma tööst nii nagu see päriselt on. Minu arust on konverents just ideede ja miks mitte ka edulugude või murede jagamise koht. Teiseks on ka kõige paremad müügiorganisatsioonid pidevas muutumises ning arengu käimalükkavaks jõuks on ju ikka uued ideed ja teadmised. Näiteks Iskander Ahmet tuli just värskete kogemustega USA-st, psühholoog Tõnu Lehtsaar teeb äärmiselt huvitava ettekande konfliktidest meeskonnas, teemastuudiotes saavad kokku eri valdkondade müügijuhid, et väikesemas seltskonnas just nende jaoks olulisi teemasid arutada.

Aga te korraldate neid aastas ju mitmeid, kas ma tõesti pean neil kõigil käima? Mida ma sellest saan?

Äripäeva müügiteemalised konverentsid on jaotatud sihtrühmapõhiselt. Kevadel toimub Müügi- ja Teeninduskonverents pigem neile, kes ise igapäevaselt müügitööd teevad, ka müügi- ja teenindussaali juhtidele. Siis on veel sari „Müügi Edulood“, kus tippmüüjad jagavad omi nippe. See on hästi praktilise suunaga sari, mis samuti jaotub valdkonnapõhiselt. Näiteks sellel aastal on oma edulugusid rääkinud kinnisvaramaaklerid, finantsteenuste müüjad... tulemas on veel B2B fookusega „Müügi Edulood“. Need on poolepäevased konverentsid müügiinimestele.

Mis eristab Äripäeva konverentse teistest?

Müügijuhtimise aastakonverents on Eesti turul ainulaadne. Sellise suurusjärgu konverentsi sellele sihtgrupile rohkem polegi.

Kas müügijuhiks saab üldse õppida?

Ei saa. Hea müügijuht on kombinatsioon eeldustest, kogemusest ja teadmistest. Küll aga saab müügijuht, kes midagi juurde ei õpi, oma väärtust üsna kiiresti devalveerida.

Keda Sa ise kindlasti kuulama läheksid?

Konverentsi peaesinejat Teemu Arinat. Ta on korra Eestis juba Passwordi konverentsi parimaks esinejaks valitud ning lisaks on tema teema äärmiselt huvitav.

Autor: Bestsales

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt