bestsales .ee • 13. september 2016
Jaga lugu:

Kuidas leida klient ise kohale minemata?

Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on parim kliendiga suhtlemise viis helistamine.
Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on parim kliendiga suhtlemise viis helistamine.  Foto: Andres Haabu

Eduka äri ajamiseks ei pea enam potentsiaalse partneri juurde kohale sõitma, piisab üksnes idee, arvuti ja interneti olemasolust, kirjutab värske Äripäev.

Tänases Äripäevas ilmunud artiklis räägib tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlson, et Scoro leiab umbes 80% oma klientidest mittepersonaalsel viisil. 

Karlsoni hinnangul on ettevõtte jaoks tihtipeale kõige tõhusam, kui klient leiab nendeni ise tee. “See tähendab, et tal on kindel probleem, millele ta lahendust otsib, ning ta on juba su tootest või teenusest huvitatud,” ütles ta.

Scoro kogemuste põhjal on parim kliendiga kontakteerumise viis helistamine. See eeldab Karlsoni sõnul aga eeltööd ning ettevõtte ärimudeli ja tööharjumustega tutvumist. “Ühtlasi hoiame oma süsteemis kõigi prooviperioodi läbinud firmade kontakte, et nendega aja möödudes uuesti ühendust võtta,” avaldas ta.

Artiklis jagatakse lisaks soovitusi, kuidas juurutada mittepersonaalset lähenemisviisi ning antakse ette ka 8 lihtsat sammu, kuidas jõuda kliendini ilma otsekontaktita.

Täismahus artikkel on leitav siit.

 

Autor: Bestsales

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt