Vaata fotosid tänaselt konverentsilt LISAMÜÜK
Tänasel, aasta viimasel Müügi Edulugude sarja konverentsil jagati teadmisi ja oskuseid, kuidas vanu häid kliente rõõmustada ja uue aasta esimestel kuudel müügitulemus kindlustada. Fookuses olid lisamüük ja kordusmüük olemasolevatele klientidele.
KODA by Kodasema müügijuht Urmas Kamdron rääkis oma kogemustest eri ettevõtetes, näiteks täna valdavalt välisturgudel Kodasema nutikaid maju müües, aga ka varasematest kogemustest.
KAFO piirkondlik müügijuht Heddi-Liis Laurits rääkis sellest, kuidas hoida olemasoleva kliendiga müügikontakti, aga mitte tüütavaks muutuda?
Müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe tõi oma ettekandes esile turult kogutud häid ja „häid“ näiteid, kuidas kliendi huvi märgati või see õigel momendil tekitati.
Luminor panga kaugkanalite juht Kristjan Jasinski tegi ettekande Luminor panga äriklientide veebinõustamise projektist ja rääkis ka teistest edukatest lisamüügi võtetest.
Tallinna Kaubamaja Ilumaailma teenindusosakonna juht Evelin Randalu õpetas märkama lisamüügi võimalusi teenindussaalis/kaupluses? Millal on õige aeg pakkumiseks? Kuidas seda teha?
Sotsiaalmeedia turunduse ekspert Andrus Kiisküla rääkis teemal: „Kuidas kasutada veebipoodi, kodulehte ja Facebook´i kordusmüügiks?“
Autor: Tekst ja fotod: Villy Paimets
Bestsales.ee toetajad: