Aira Tammemäe • 29. märts 2018
Jaga lugu:

Müügimaailma tippkoolitaja: Sinu müügitulemuse määrab hetk, kui hommikul silmad avad

Sa teed ise oma müügipäeva
Sa teed ise oma müügipäeva  Foto: erakogu

Sinu päeva müügitulemuse määrab esimene ärkveloleku hetk, ütleb Southwestern Advantage president Dan Moore, kes tuleb järgmisel nädalal Eestisse müügirahvast koolitama. Vaata, mida ta soovitab müügijuhile.

Dan Moore, kes on koolitanud üle 100 000 müügiinimese ja ehitanud üles läbi aegade ühe edukama müügiorganisatsiooni, vastas enne külaskäiku Eestisse Best Salesi kolmele küsimusele.

Southwestern Advantage presidendi Dan Moore`i koolitus "Sales Motivation" toimub 6.aprillil kell 13:00-16:30 Lutheri Masinasaalis. Info ja registreerimine SIIN

Eestlased on üldiselt skeptilised nö ameerikaliku müügi suhtes väites, et eestlane ei talu proaktiivset müüki. Millised on teie kogemused?

Üle maailma on valearusaam sellest, mida "müük" üldse tähendab. Paljud arvavad, et "ameerika" stiil on olla agressiivne ja pealetükkiv, aga see ei kehti kõige efektiivsemate müügiinimeste puhul. Nemad keskenduvad hoopis oma klientidele väärtuse pakkumisele, mis tähendab tihti teadvustamist, et väärtus eksisteerib. Jah, see nõuab proaktiivset lähenemist, kuid see kehtib kõigi puhul, kes tutvustavad oma ideed. Samuti nõuab see tugevat müügimotivatsiooni, kuna potentsiaalsed kliendid on mõnikord skeptilised ja suletud. Nagu Timo Rein, Pipedrive'i kaasasutaja, ütles intervjuus 2015. aastal: "Müük on raske! Uskuge mind, ma olen seda teinud suurema osa viimasest viieteistkümnest aastast. Alustasin raamatute müümisega ukselt uksele ja lõpetasin ühe väikefirma  arendamisega turuliidriks puhtalt läbi aktiivse müügi."

Milline moment müügis on tulemuse seisukohalt kõige olulisema tähtsusega?

Esimene ärkveloleku hetk müügiinimese päevas! See on võimalus valida suhtumine kogu päevaks. Müügiprotsessis on tähtsamad momendid need, kus müügiinimene tõeliselt kuulab võimalike klientide vajadusi ja soove. See võimaldab selliste lahenduste loomist, mis aitavad kliendil oma eesmärke täita - klassikaline win/win stsenaarium.

Palun tooge üks näide, mida müügijuht saaks näiteks hommikul oma tiimi käimatõmbamiseks teha.

Anda tiimile head eeskuju: olla õigel ajal kohal, näidata tänulikkust, märgata väikeseid asju, olla tõeliselt huvitatud oma tiimiliikmete heaolust. Meeskonna juht, kellel on entusiastlik ellusuhtumine, tervitav naeratus ning energia kehahoiakus ja hääletoonis määrab õige häälestuse. Nagu Carlos Ghosn, Renault'i, Nissani ja Mitsubishi esimees ütleb: "Ärge uskuge mida ma ütlen. Uskuge mida ma teen".

Southwestern Advantage president Dan Moore teeb 6.aprillil Eestis koolituse "Sales Motivation"
Southwestern Advantage president Dan Moore teeb 6.aprillil Eestis koolituse "Sales Motivation"  Foto: erakogu
Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt