7 müüti, mis takistavad teie ettevõttel LinkedIn’is edukas olla: Müüt # 1
Paljud suur- ja väikeettevõtted ei kasuta teadmatusest ära Linkedin´i tegelikku potentsiaali. Arvestades, et see professionaalne võrgustik koosneb rohkem kui 500 miljonist kasutajast üle maailma, kelle seas on arvestatav hulk mõjukaid juhte ja otsustajaid, on see minu arvates üsna kulukas teadmatus, hoiatab Goal Marketing strateeg ja koolitaja Olesija Saue
Kas soovite:
· et potentsiaalsed kliendid märkasid teid ja teie ettevõtet
· jõuda otsustajateni
· leida kliente ja koostööpartnereid eksportturgudel
· tõsta müügiinimeste produktiivsust
Hetkel ei ole ülalmainitu teostamiseks paremat kohta kui LinkedIn. Töötades eri valdkondade ettevõttetega kuulen sageli müüte, mis takistavat ettevõtte edu LinkedIn’is. Kogusin levinumad valearusaamad kokku ning järgneva paari päeva jooksul tahaksin rääkida 7 edu pärssivast müüdist ning anda soovitusi ja ideid, mis aitavad teil LinkedIn’ist maksimaalset kasu saada.
Müüt # 1 Isiklik profiil on iga töötaja eraasi.
Antud müüdil võib olla tõepõhi teistes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram), kuid LinkedIn’is on tõde sellest kaugel. Kui Facebookis ja Instagramis esindab teie brändi hästi läbimõeldud ja viisakas firma lehekülg ja töötajate profiilid võivad olla täpselt sellised nagu igaüks õigeks peab ja nad võivad postitada pea kõike (peaaegu kõike, sest tänapäeva maailmas on iga vääratus ainult Google’i otsingu kaugusel), siis LinkedIn’is on töötajad need, kes võivad aidata kaasa teie ettevõtte eesmärkide saavutamisele või hoopis rikkuda selle mainet.
Teie inimesed (ja nende isiklikud profiilid) ongi teie bränd. Te ei saa olla LinkedIn’is tõeliselt edukas, kui kogu teie tähelepanu ja jõupingutused on suunatud ainult ettevõtte lehele.
Mõelge, kui tihti te olete teadlikult LinkedIn’is külastanud mõne ettevõte firmalehte? Ja isegi kui te olete seda teinud, mis on esimene asi, mida olete teinud peale sisu kiiret ülevaatamist? Enam kui pooltel juhtudel on järgnevaks tegevuseks firmas töötavate inimeste profiilide vaatamine ja sageli just nende, kellega ollakse juba kontaktis. LinkedIn on mõeldud eelkõige suhete loomiseks ja suhteid luuakse inimeste, mitte ettevõtete vahel. Iga inimene, kes on teie ettevõtte oma tööandjana märkinud on ettevõte seisukohast ülioluline ja sellest hetkest alates ei ole tema isiklik profiil enam tema eraasi, vaid tõhus vahend nii tema enda kui ka ettevõte brändi loomiseks ja arendamiseks.
Kas te olete kunagi vaadanud enda ja oma töötajate profiile läbi oma ideaalse kliendi silmade? Kas need profiilid kõnetavad teid? Kas te saate aru, millega need inimesed tegelevad ja kas ning kuidas nad võiksid teile kasulikud olla? Kuidas potentsiaalsed kliendid teid näevad?
Kas nii? Või nii?
Kas see, mida te näete, vastab teie soovitud kuvandile? Kas antud isiklik profiil näitab välja teie kompetentsi ja professionaalsust? Kas olete enda ja oma töötajate üle uhked? Kas teie ettevõttes on olemas teatud reeglid ja kokkulepped, mis reguleerivad töötajate riietumisstiili ning käitumist kliendiga kohtudes või konverentsile minnes? Te ju tahate endast jätta võimalikult head ja professionaalset muljet. LinkedIn ei ole midagi muud kui virtuaalne kanal, kus te saate oma klientidega kohtuda ja suhelda. Ning teie töö juhina on suunata, veenda ja õpetada oma inimesi, et nad oleksid kohtumiseks hästi ettevalmistatud (ja viisakalt riietatud), sest see võib olla nii nende kui ka teie ettevõtte jaoks erakordne võimalus.
Teie inimesed on teie bränd. Ja tugeva ettevõtte brändi loomiseks on parim viis aidata teie inimestel luua tugevaid professionaalseid isikubrände. Sõltumata sellest, kas tegutsete ärilt- ärile või ärilt-lõppkasutajale valdkonnas, tahavad kliendid ettevõtte brändi taga näha tõelisi inimesi . Teie töötajate sõnumit usaldatakse palju rohkem, kui hästi läbi mõeldud pressiteadet või osavalt kirjutatud sisuturundusartiklit ettevõtte lehel . Kui keskendute strateegiliselt oma töötajate isikubrändide loomisele ja arendamisele, siis kaob ära ka probleem, et töötajad teie ettevõte sõnumit ei jaga või levita, nad teevad seda hea meelega. Teil tuleb lihtsalt anda neile põhjus MIKS. Ja nende isiklik professionaalne bränd ja eksperdipositsioon on väga hea MIKS.
Eduvõti #1. Tehke oma inimeste isiklikud profiilid kliendikeskseks.
Autor: Goal Marketing strateeg ja koolitaja Olesija Saue
Bestsales.ee toetajad: