bestsales .ee • 4. september 2018
Jaga lugu:

Kes ütles, et Eestis ei osata teenindada

Indek Sauli positiivne kliendikogemus  Foto: ekraanitõmmis

Selline teenindus võiks olla tänapäeval juba standard, aga ei ole, ning just seetõttu väärib Indrek Sauli positiivne kliendikogemus lugemist.

Kes ütles, et Eestis ei osata teenindada.

Ilmselt oled märganud mu randmel aeg-ajalt eestimaist musta Aegaon ajanäitajat.

No vot, minu meelehärmiks hakkas sellel korpuselt värvi maha kooruma. Kuna garantiiaeg läbi, siis eriti optimistlikul meelel ma klienditoele ei kirjutanud. 45 minutit (!) hiljem potsas vastus postkasti, mille ma muutmata kujul avaldan:

Tere IndrekSelle taga on pikk lugu. Nagu ehk mäletate, siis meie algne mustamise plaan ei töötanud. Üks Eesti ettevõte pakkus lõpuks varianti, et kui teeme korpused alumecist, siis nad saavad seda mustata ja garanteerisid, et see püsib peal. Nagu selgus umbes aasta hiljem, siis hakkas osadel korpustel ikkagi see kiht maha kooruma. Miks, seda ei osanud täpselt öelda isegi ettevõte, kes teenust pakkus. Arvasid, et mikropagude ja kehavedelike koosmõju ja sinne see asi koos edasise koostööga jäi.Kuid nüüd juba mitu aastat oleme kasutame päris PVD tehnoloogiat, mis püsib. Kui klient on esimese musta mudeli ja samasuguse probleemiga meie poole pöördunud, siis oleme alati toote ümber vahetanud uue vastu. Sama võimalust pakun ka Teile. Selleks palun võtke kell kaasa, minge sellega meie esinduskauplusesse Aia 5B ja saate vastu täiesti uue kella - must peal PVD tehnoloogiaga ja kõik nii nagu peab. Kauplus on avatud E-L /10-18.Vabandan tekkinud ebameeldivuste pärast. Arvasime, et oleme juba kõik "vanad mustad" ringlusest tagasi saanud ja ümber vahetanud, kuid näib et eksisime.LugupidamisegaKristjan RabiSee on täpselt nagu raamatust. Cesar Ritz, omanimelise luksusliku ja eeskujuliku teenindusega hotelliketi asutaja, sõnastas kunagi oma teenindusmoto:"Kui kliendile ei meeldi meie serveeritud roog või vein, vahetatakse see ringi. Küsimusi esitamata!"Well done, #aegaon ja Kristjan Rabi!

Autor: bestsales.ee

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee