9. oktoober 2018
Jaga lugu:

Kaubandusstrateeg: Tarbimine kahjustab juba tervist

Tero Helenius
Tero Helenius  Foto: Urmas Kamdron

Soome kaubandusstrateeg, visionäär ja koolitaja Tero Helenius rääkis Kaubanduse Aastakongressil oma ettekandes, et 53% klientidest huvitab ainult see, kuidas müük tema jaoks isiklikult toimub ja 47% huvitab, mida te müüte.

„Pole vahet, mis on kaubanduse tulevik, loeb ainult see, mis teie konkreetne lahendus klientide probleemile saab olema,“ rääkis Helenius.

„Ostja käitumise mõistmiseks ei ole piisav vaid isikustamine, vaid ka asjakohasus või temaatilisus õigel hetkel. Kaupmees peab ära tundma ka õige hetke ehk konteksti. Mis töötas eelmisel korral, ei pruugi tingimata töötada järgmisel korral sama ostjaga,“ toonitas Helenius ja lisas, et inimesed on üle küllastatud kohutavast hulgast toodetest ja nende kirjeldustest oma inforuumis.  "Neil tuleb söögi alla ja söögi peale tarbida. See kahjustab nende vaimset tervist juba."

Loe, mida Helenius arvab kaubanduse lähitulevikust ehk 3-5aastase perioodi globaalsetest trendidest ja uutest kaubanduskontseptsioonidest Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee SIIT

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt