bestsales .ee • 23 oktoober 2018

Kas müügis saab trikitada?

Müügiminutites räägib StreleEE müügijuht Mart Reinson  Foto: Äripäev

Tööstuse ja tootmise maailmas väga pika kogemusega StreleEE müügijuht Mart Reinson ütleb, et hea kliendisuhe on konkurentsieelis, eriti B2B müügis.

Mart Reinson ja teised B2B tippmüüjad jagavad oma kogemusi äriklientidele müügist 30. oktoobril pärastlõunasel seminaril "Müügi Edulood: B2B".

Kord küsis klient Mardilt nõu olukorras, kus 25 000 eurose tellimuse eri pakkumiste hinnavahe oli 50 eurot. „Minu soovitus talle oli, et osta selle pakkuja käest, kelle müügiesindajaga tundub olevat kõige parem klapp.“ Müügiesindaja esindab ka firma suhtumist, millist teenust sealt oodata. Milline on nende korrektsus, täpsus.

Selleks, et täita kliendi ootusi on vaja aru saada, mida ta ootab. Enne pakkumise tegemist on küsimuste kaudu vaja selgeks saada kaks asja:

Kas minu toode saab kliendile üldse kasulik olla?

Mis on minu sisenemise võimalus ehk millist probleemi ei ole konkureerivad pakkumised suutnud lahendada?

B2B äris tehakse tehinguid isiksuste vahel, ütleb Reinson.

Kuula Äripäeva raadio Müügiminutite intervjuud B2B äris tegutseva müügijuhi Mart Reinsoniga. Müügiminutite saatejuht on müügikoolitaja Urmas Kamdron. Müügiminutid aitab eetrisse SpeakSmart.

Autor: bestsales.ee

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kerli Vau
Kerli VauReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 550 2861
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884