bestsales .ee • 26. november 2018
Jaga lugu:

X-faktor müügis ja teeninduses eriti karmi konkurentsiga äris

Müügiminutites on Urmas Kamdroni külaline Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk
Müügiminutites on Urmas Kamdroni külaline Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk  Foto: Best Sales

Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk räägib Müügiminutites eriti karmist ja tiheda konkurentsiga restoraniärist ja kinnitab, et põhiline on kliente vastu võtta nagu oma kodus ja pöörata tähelepanu igale detailile.

Urmas Kamdron uurib Müügiminutites, mis on värskelt pärjatud restorani Mon Repos suurepärase müügi ja teeninduse x-faktor.  Kuidas töötab müügitiim ja kui palju jootraha on hea teeninduse kvaliteedimärk?

 

Müügiminutid aitab eetrisse SpeakSmart.

Autor: bestsales.ee

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt