bestsales .ee • 17. detsember 2018
Jaga lugu:

Põhjalik müügipakkumine säästab poolte energiat

Müügikoolitaja Urmas Kamdron ja SpeakSmart müügi- ja tegevjuht Helina Loor  Foto: Best Sales

Kui su pakkumist ei kinnitatud täna, siis võib see juhtuda kuu aja pärast. Kuidas teha pakkumist nii, et seal oleks kõik oluline öeldud. Kas pigem stamp või personaalne lähenemine? Kas kordusostu tegev klient vajab põhjalikku pakkumist?

Nendele küsimustele vastab Müügiminutite külaline SpeakSmart müügi- ja tegevjuht Helina Loor. Müügiminutid on Best Salesi raadiosaade, kus müügikoolitaja Urmas Kamdron intervjueerib 10 minuti jooksul müügimaailma tegijaid. Kuula saadet:

 

Autor: bestsales.ee

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee