23 jaanuar 2019
Jaga lugu:

Kuidas kliendi mistahes vastuväide ühe fraasiga ümber lükata?

Vastuväidetega tegelemine on müügi oluline osa  Foto: veebitõmmis

Vladimir Gantsovski jagab müügiinimestega ühte universaalset tehnikat vastuargumentide käsitlemiseks ja ütleb: „Jätke see meelde ja te ei vaja rohkem midagi“.

Vastuväidetega oskuslik ümberkäimine võib tulemusi kiiresti parandada, kuid mida teha siis, kui te ei jõua kõigi müüginõksudega kursis olla.

Vaat siin on universaalne vastus kliendi mistahes vastuväitele. Lihtsalt küsi kliendilt: „Kui see ei ole saladus, siis miks te arvate … (pange punktide asemele mistahes vastuväide)“.

Kuidas see töötab?

Ülesanne mistahes vastuväite käsitlemisel on teada saada ja neutraliseerida selle taga seisev põhjus või kahtlus. Siit ka antud moodus – küsida kliendilt ilma kavaldamiseta, mis peitub tema vastuväite taga? Heureka!

Näited: 

Ma ei vaja seda. Kui see pole saladus, siis miks te arvate, et ei vaja seda?

See ei sobi mulle. Kui see pole saladus, siis miks te arvate, et see ei sobi teile?Ma pean mõtlema. Kui see pole saladus, siis miks te arvate, et antud juhul peab mõtlema?See on kallis. Kui see pole saladus, siis miks te arvate, et see on kallis?Ma pean nõu pidama. Kui see pole saladus, siis miks te arvate, et antud juhul peab nõu pidama? ?Jne.

Kahtlemata ei ole see kõige parem moodus, kuid siiski on see kordades parem vaikimisest, kliendile „sissesõitmisest” või rumalusest.

Autor: Vladimir Gantsovski, http://mestorosta.ee/

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee