bestsales .ee • 20 veebruar 2019
Jaga lugu:

Ideed ja näited, kuidas saad oma müügikirja paremaks

Reedel toimunud Müügipraktikumis kirjutasid osalejad loovkirjutaja Marianne Liivi juhendamisel müügikirju, siin on praktikumist nopitud ideed ja näited, kuidas oma müügikiri paremaks lihvida.

Müügikirja avamise tõenäosust tõstab hea pealkiri, müügi tõenäosust aga kirja sisu.  

Kui hakkad kliendile müügikirja kirjutama, vasta enne kahele küsimusele: Mida ta tegelikult ostab? Mis teda käivitab?

Kõige olulisem on kirja algus. Kui sa paari kolme lausega tähelepanu ei saa, siis jääb kiri lugemata. Marianne Liiv soovitab avalõigu kirjutamisel mõelda konkreetsele kliendile ja valida üks konkreetne valdkonnaga seonduv ja kliendi isikule sobiv algus järgnevate valikute hulgast:

- Tekita emotsioon

- Kirjelda probleemi

- Kõneta lugejat otse, ole personaalne

- Pane lugeja noogutama

- Maali sõnadega pilt

Siin on veel mõned näited, mis aitavad avalõiku sõnastada nii, et klient ka lugemist jätkaks.

Millistele nuppudele vajutada?

Hirm Kas oled kindel, et tööinspektor lahkub su ettevõttest naeratades ja ilma ettekirjutust tegemata?

Rahaline võit Mis oleks, kui suurendaksid oma sissetulekut poole võrra?

Kogukonna tunne Kohtud sarnaselt mõtlevate inimestega, saate üksteiselt õppida ning teineteisele toeks olla.

Kiirus Kõigest 1 päev ja sul on olemas kõik teadmised, mida töökeskkonna volinik vajab.

Trendi loomine Näita oma külalistele, et taimetoit võib olla ülimaitsev!

Aeg Uue aasta esimeste palgamaksete tegemise ajal on hilja hakata muudetud reeglitesse süvenema.

Kahtlus Kas oled kindel, et sinu töötajad tunnevad ohutusreegleid piisavalt hästi?

Lähedus Piparkoogilõhn ja koostegutsemine. Millised mälestusi see loob sulle ja su lapsele?

Eksklusiivsus Selle koolitusega tõused proffide sekka ja jätad kodukokad kaugele selja taha.

Soov silma paista Pole kahtlust, et kaunis jumestus paneb meeste päid sinu poole pöörama.

Usaldus Kogemustega raamatupidamisfirma on turvaline valik.

Kui avalõigu peamine eesmärk on tekitada huvi, siis põhisisuga tuleb edasi anda peamine väärtus, mis on sõnastatud lähtuvalt kliendi konkreetsest või võimalikust huvist ja seob kliendi soovi ära sinu pakkumisega.

Soovitused põhisisu sõnastamiseks:

- Ole detailne

- Väldi üldsõnalisust, laialivalguvust, ülekiitmist

- Näita, et su väited peavad paika

- Tsitaadid tuntud ekspertidelt ja arvamusliidritelt

- Statistika, uuringud

- Number veenab!

. Tegele vastuväidetega, mõtle läbi, mis takistab teda ostmast

Lõpetuseks jagas Marianne Liiv veel keelenõu, et müügikiri võimalikult parem saaks:

- Kirjuta lühidalt

- Väldi ametnikukeelt ehk kantseliiti

- Nimisõnade rohkus ei ole hea „Toimub praagi ümbertegemine“

- Väldi umbisikulisest tegumoodi „Leitakse, et teravili on kasulik“

- Kasuta aktiivset tegusõna, tõsta esile tegija

- Ära kasuta erialaslängi ja keerulisi väljendeid

- Emotsionaalse laenguga sõnad on head, aga kasuta neid mõõdukalt

- Lühikesi lauseid on lihtsam mõista

- Pikk lause on arusaadav, kui see on hästi liigendatud

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee