Best Sales • 28 veebruar 2019
Jaga lugu:

„Nimed müügitahvlil“ hakkab testgrupi müügitulemust kahekordistama

Täna esmakordselt eetris olnud raadiosaade „Nimed müügitahvlil“ alustab omapärase eksperimendiga, järgnevate saadete käigus saavad testgruppi kuuluvad müügitöötajad kümne sammu arengukava, neid treenitakse ja toetatakse eesmärgiga näidata praktikas, kuidas oma müüki kahekordistada. Osa saavad kõik kuulajad!

Osale eksperimendis ja kahekordista oma müügitulemust!  

Tänases sissejuhatavas saates tõid saatejuhid Silver Rooger ja Urmas Kamdron välja viis kõige olulisemat müügikasvu allikat.

Sa pead täna oma müügimeeskonda kasvatama

Turg tervikuna on buumis, müügitiimidel on rohkem tööd ees, kui jõutakse ära teha. Juhid on selle toonud välja ühe põhjusena, miks muutusi ellu ei viida. Mõneti on see ju parim probleem, mis olla saab. Küsimus, mis vajab tähelepanu: kuidas tippajal maksimaalselt koor ära riisuda. Laienemine tähendab, et tuleb võtta juurde müügiinimene. Kardetakse lisakulu ja teiseks ei leia turult head müügiinimest. Samuti hirmutab tulevik: aga mis siis, kui kohe on ukse ees masu? Aga just täna on õige aeg kasvada, sest tänane paigalseis on homne langus.

Saadetud müügipakkumistele peab järgnema telefonikontakt

Miks seda ei tehta? Kolm põhjust: Mul on lihtsalt nii kiire; Äkki ma survestan klienti; Hea pakkumine peaks ise võitma. Ja siis veel lisaks sisemine hirm ehk oskuste puudumine. Kõige lihtsam, kõige labasem soovitus müügi kasvatamiseks: hakka oma pakkumisi üle helistama.

Selleks, et müük töötaks, peab olema piits ja präänik

Selleks, et midagi muutuks, peab olema motivatsioon. Ja kui müügiinimene oma tegevusi või suhtumist ei muuda, siis peab ka olema konkreetne tagajärg. Kui sa tahad päriselt oma müügitiimilt püsivalt kõrget sooritust, siis pead olema valmis juhina tunnustama ja ka konkreetselt tegutsema. Muidugi peab eesmärk olema õiglane ja mõistlik kõigi jaoks. Aga ei tohi tekkida tunnet, et keegi ei tee nagunii midagi, kui ma eesmärke ei täida, kokkulepitud tegevusi ei tee. Tulemuspalk peab olema progresseeruv, et tagada tippude tekkimist, et me ei ajaks vaid keskmist taga.

Miks lõpetatakse parima müügimehega töösuhe?

Ta rikub tiimisiseseid käitumismalle. Teised võtavad temalt eeskuju, kui tema ei tee, siis teised ka ei tee. Sul peavad olema õiged inimesed bussis. Kui sisemine liider on loomult intrigant, primadonna, ei ole sinuga ühes paadis, siis pead julgema loobuda heast töötajast.

Kuula uut raadiosaadet "Nimed müügitahvlil" SIIN

Kõikide nende probleemide ema on eesmärk

Kui sa hakkad oma müügitulemust hoidma, siis see käib ainult alla. Kui teil on juba aastaid tulemus stabiilselt püsinud, siis on see suur risk.

Tule osalema eksperimendis "Ambitsioon" ja kasvata oma müük kahekordseks

Järgmistes kümnes saates teevad Silver ja Urmas koos müügitöötajatest koosneva testgrupiga läbi kümne sammu mudeli. „Saatke meile oma motivatsioonikiri ja me treenime teid aasta aega tasuta. Kui teie ambitsioon on paigas, siis meie garanteerime, et kasvatad oma müügi kahekordseks,“ lubavad Silver ja Urmas. Raadiosaade „Nimed müügitahvlil“ annab kogu protsessist detailse ülevaate, tehnikad, soovitused. Seega saavad kõik kuulajad eksperimendist osa ja ka oma müüki kahekordistada.

Loe eksperimendist „Ambitsioon“ lähemalt SIIT

Projekti veab ja aitab eetrisse Dominate Sales

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee