Best Sales • 22. märts 2019
Jaga lugu:

Selgusid Eesti turunduse parimad

21. märtsil pärjati Hilton Tallinn Park hotelli Olympic Park Casinos Password 2019 pidulikul auhinnatseremoonial möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid.

Foto: Ardo Kaljuvee  

Best Marketing International juhi Hando Sinisalu sõnul noppisid tunnustuse suured ettevõtted, mis näitab, et turunduse professionaalsus on suurte brändide turul kõrge. „Tulevikus ootaks ka idufirmade brändide aktiivset osavõttu,“ ütles ta.

Aasta Turundustegu 2018 finaali jõudsid: Elisa brändi muutmine meelelahutuslikuks, Leiburi Kirde saia relansseerimine, LHV Noortepanga kampaania „Tommy Cash on pangas“, Maxima Eesti „Tarkust kogud Maximast“ raamat, Tere piima uus tulemine.

Aasta Turundustegu 2018 Grand Prix võitis Leiburi Kirde saia relanseerimine.

Vaata, millised ettevõtted ja turundusprojektid kuulutati parimateks teistes kategooriates ning kes valiti aasta parimaks turundustiimiks Äripäeva turundusveebist bestmarketing.ee SIIT

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee