Repliik: Kampaania korras ei tõsta me teeninduse taset

Märts on teatavasti "Hea teeninduse kuu". Trendline´i juht Eero Palm kahtleb sellise kampaania väärtuses ja rõhutab, et avalikud autahvlid ega häbipostid ei õpeta ega arenda.

Eero Palm, Trendline´i juht  

"Teenindaja töö sisu, väärikas nagu iga teine amet, on teenindamine. Arsti töö on ravimine, õpetaja töö on õpetamine, jne. Kuidas meeldiks õpetajatele, kui keegi teeks kampaania "Märts on hea õpetamise kuu!". Arvan, et nii mõnigi õpetaja tunneks ennast solvatuna. Või firmajuhtidele "Märts on hea juhtimise kuu!" või kirurgide kampaania haigekassa egiidi all "Märtsis teeme häid operatsioone!" Kahtlemata oleksid hirmul ja petetud, kui meenub, et käisid opil jaanuaris.

Mulle tundub, et hea teeninduseni ei jõua pinnapealse kampaania ega kohmetu mänguga vaid sisuka järjepideva tööga, kõige sinna juurde kuuluvaga. Alates selgetest standarditest, regulaarse rakendamise kontrolli ja praktilise väljaõppeni. Arvan, et see pole väärikas läbi avaliku survestamise teenindajaid "nurka suruda", et nüüd sa ei pääse, kõik ootavad, et pakuksid midagi muud, kui tavaliselt. Avalikud autahvlid (ega häbipostid) ei õpeta ega arenda."

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee