Best Sales • 26. märts 2019
Jaga lugu:

"Müüme selle tootegrupi kõige kallimat toodet"

Müügikonverentsi esineja ja Iglucraft tegevjuht Priit Kallas räägib oma kogemustest, kuidas müüa kõrgema hinnaga toodet ja mis õigupoolest paneb klienti rohkem raha välja käima.

Iglucraft tegevjuht Priit Kallas (paremal) ja saatejuht Urmas Kamdron  

"Olen oma elus müünud pastakaid, T-särke ja kõike muud ning teinud hunnikus külmasid müügikõnesid, aga pean ennast pigem turundajaks," selgitab Priit ja lisab, et nende toodetest on Eestis vast tuntuim Iglu saunabärand, aga nad toodavad ka väikemaju. Kõikidel turugudel, kus nad tegutsevad, müüvad nad sisuliselt selle tootegrupi kõige kallimat toodet.

"See, mida me müüme ei olegi tegelikult toode, me müüme inimestele aega. Näiteks inimene võib osta sauna 3000 euro eest või maksta sauna eest ka 15 000. Meie küsime 15 000 eurot. Selleks lisasime oma tootele terve hulga emotsionaalseid argumente. Rohkem kui sauna ennast ostab klient ju võimalust sõpradega koos olla, endale aega pühendada, lähedastega aega veeta. Klient ei tule ostma hinda, ta saab aru, et see mida ta ostab on midagi enamat kui hind. Meie narratiiv on aja pakkumine oluliste asjade jaoks."

Kuula värskes raadiosaates "Müügiminutid" intervjuud Iglucraft tegevjuhi Priit Kallasega

Täna turundatakse narratiivi eelkõige sotisaalmeedias. Lõppklient tuleb otse nende juurde. Turundus ja müük on Priidu sõnul niivõrd läbi põimunud, et neid eraldada on pea võimatu.

"Me asendasime külma müügikõne fotoga sotsiaalmeedias. Sotsiaalmeedia pole tegelikult midagi muud kui üks müügikanal, nagu on telefonimüük või müügikiri. See pole midagi erilisemat," selgitab Priit ja rõhutab, et tegelikult kogu müügi lähteosa on ikkagi see, mida müüakse.

"Kuna teeme käsitööd ja toode on kallis, siis meil tuleb müüa emotsiooni, tuleb müüa lugu. Nii on kõikide kallima otsa toodetega."

Täna on nad uue brändikontseptsiooniga turul tegutsenud ligikaudu aasta. "Märtsi lõpuks jõuame seisu, et oleme ennast septembrini täis müünud."

Priit Kallas esineb 24. mail Müügikonverentsil teemaga "Kuidas müüa lugu, mitte hinda?"

Kuula värskes raadiosaates "Müügiminutid" intervjuud Iglucraft tegevjuhi Priit Kallasega

Müügiminutid aitab eetrisse Pipedrive. Aitäh!

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee