Best Sales • 2. aprill 2019
Jaga lugu:

Eesti supertoidusegude valmistaja siseneb ühisrahastuse abiga Iirimaa turule

Looduslike supertoidusegude valmistaja Boost Yourself on üks esimestest Eesti toiduainetootjatest, kes kaasab ühisrahastuse toel vahendeid välisturgudele sisenemiseks ja tooteportfelli laiendamiseks. Ligi pool rahast läheb Iirimaa turule sisenemiseks.

Teet Torim ja Sven Nuum, Boost Yourself   

Kui varem on ühisrahastus olnud peamiselt tehnoloogiaettevõtete ja idufirmade pärusmaa, siis nüüd on liikunud investeerimishuvi ka teistesse valdkondadesse. Senini on ühisrahastuskampaaniad Eesti toiduainetööstuses on jäänud pigem 100 000 euro piiresse. Kõige edukam on olnud Siidrikoda, kes kaasas üle 900 000 euro.

Boost Yourself ühisrahastuskampaania on Eesti toiduainetööstuse ettevõtete seas üks suuremaid, kaasata soovitakse kuni 300 000 eurot. Ettevõtte tegevjuhi Teet Torimi sõnul julgustas ühisrahastust kaaluma investorite kasvav huvi toiduainetööstus vastu. “Viimase aasta jooksul on nii mõnedki toiduainetööstused just läbi nii leidnud vahendeid oma tulevikuplaanide elluviimiseks, mis andis indu meilegi,“ lisas ta.

Ühisrahastuse tulemusena soovib Boost Yourself kaasata kuni 300 000 eurot, millest ligi pool investeeritakse Iirimaa turule sisenemiseks. Esmalt plaanib ettevõte kasvatada Iirimaal müügitulemusi läbi e-poe ja seejärel liikuda toodetega jaekettidesse. Aastaks 2020 soovib ettevõte saavutada 10% turuosa. Teine osa investeeringust on planeeritud tooteportfelli täiendamisse.

„Iirimaa võib olla paljude jaoks üllatav sihtriik, kuid müügitulemused näitavad just Iirimaalt rohkesti tellimusi ja ka kordusoste. Oleme enam kui poole aasta jooksul teinud uuringuid ja eeltööd, et leida võimalusi turu sisse töötamiseks. Iirimaa turule jõulisemalt sisenemise teeb lihtsamaks ka inglise keele ja euro kasutamine,“ selgitab Torim fookusturu valiku tagamaid.

Kampaania juhtinvestor Kristjan Raude selgitas, et otsib ettevõttesse investeerides head toodet ja veel paremat meeskonda, kes tooted maailmaturule viib. “Boost Yourselfis on olemas mõlemad: elu muutev toode ja võimekas meeskond. Teades, milliseid tooteid on meil tarbijatena võimalik varsti osta, olen nende edus veendunud,“ selgitas ta. „Elame ju ainult korra. Ise soovin elada vähemalt saja-aastaseks, kuid kõrge ea täiel rinnal nautimiseks vajan head tervist – Boost Yourself aitab mul seda saavutada,” lisas Raude.

Boost Youself ootab huviavaldusi investeerimiseks Fundbeami keskkonnas 26. aprillini. Kampaania juhtinvestorid on Kert Keskpaik ja Kristjan Raude. Hetke seisuga on investeerimishuvi üles näidatud juba 83 000 euro ulatuses.

Looduslike supertoidusegude tootja Boost Yourselfi segusid on müüdud tänaseks enam kui 40sse riiki üle maailma, hinnanguliselt on kokku segudega boostitud umbes 1,5 miljonit smuutit. Ettevõtte enam kui kolme aasta käive on kokku 964 000 eurot. Boost Yourselfi segud on müügil e-poes ja enam kui 100 müügikohas üle Eesti (Selver, COOP, Kaubamaja, Biomarket). Supertoidusegud valmivad Saaremaal.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee