Best Sales • 2 aprill 2019

Telekomi teenindus liigub iseteeninduskioskitesse

Elisa avas Valgas esimese iseteeninduskioski, edaspidi on plaanis iseteenindust testida ka Eesti teistes linnades.

Elisa iseteeninduskiosk  

Valga Maxima kaubanduskeskuse Elisa esinduses testitakse iseteeninduskioski kontseptsiooni, mida saavad kasutada kõik kliendid. Kioskis saab klient tutvuda oma paketiga, tellida või muuta teenuseid ja osta seadmeid. Tegevuste juures abistab kliente esialgu virtuaalselt Elisa teenindaja, ent tulevikus automatiseeritakse kõik tegevused.

„Iseteeninduskioski viisime esmalt Valgasse, kuna nägime, et siinsete klientide pöördumised on võimalik mitmes aspektis tulevikus automatiseerida ja lihtsustada. Toimima jääb ka traditsiooniline Elisa esindus, ent uue iseteeninduslahendusega soovime kiiremad pöördumised lahendada operatiivsemalt ning vähendada esinduste järjekordi, pakkudes nõnda veelgi mõnusamat ostu- ja teeninduskogemust,“ sõnas Elisa uute teenuste valdkonna juht Kertu Kriisk.

Uus kiosk leevendab tulevikus esindustes järjekordade ooteaegasid eelkõige tipptunnil, kui esindusse pöördub korraga tavapärasest rohkem inimesi. Lisaks võimaldab kiosk klientidel kiirelt lihtsamatele küsimustele iseseisvalt vastused saada.

Iseteeninduskiosk on testfaasis üleval Valgas neljapäevani ja seejärel testime sarnaselt ka teistes linnades üle Eesti. Järgmisena rändab iseteeninduskiosk Jõgevale.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kerli Vau
Kerli VauReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 550 2861
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884